Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

S-J, Majoslava och B-boom!!??

Skrivet av Tildizz
Hej på er!! Kommer ni ihåg mig???
Det var hundra år sedan jag var in här för jag har varit datorlös, men nu är jag back in business igen.
Letade på iaf dig, S-J här inne, men om du vet var B-boom finns så kan du väl hälsa att hon skriver svar här inne till mig. Vill gärna ha en lägesrapport från er alla jag känner sedan förut!!
Själv har jag numer en dotter (kommer inte ihåg när jag pratade med er sist, så jag uppdaterar allt) som är 2 år och 3 månader och heter Zanna. Hon är en mycket bestämd liten dam med mammas utseende och mammas humör. =) Det positiva hon har kommer från pappa...haha.
Skämt åsido, bävar för den dagen jag vill skaffa ett till barn..det tog ju som bekant lite tid sist.
Även om man glömt mycket, hur det kändes och hur olycklig man var många stunder- så kommer mycket tillbaka när jag läser inne på "svårt att bli gravid".

Jaja, nog pratat om mig, nu vill jag höra hur det är med er!! =)
Många varma kramar //Tildizz
Svar på tråden: S-J, Majoslava och B-boom!!??

hoppsan..

Skrivet av  Majoslava
alltid roligt att bli efterlyst!

skönt att höra att du mår bra!

i alla fall, efter alla misslyckade medicinska försök, så fick vi sommaren 2002 en flicka från Korea.
sedan blev jag ogenomtänkt gravid hösten 2003, med tvillingar, som föddes i april i år.
det blir visst aldrig som man tänkt sig, men i detta fall är jag bara glad för det.
B-boom är väl på sabg och IVF (bl a, antar jag).

jag hoppas att det går bättre nästa gång för din del.
lycka till!
 

Artiklar från Familjeliv