Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Var hos min

Skrivet av lotta
Älskade underbara mormor vid graven idag.
Ett år har gått sen hon somnade in och slapp all sin smärta.......men gud vad jag saknar henne.Hon var som en mamma för mig...helt underbar.......Alla runtomkring mig (förutom min familj) tror att sorgearbetet är över och att allt är som vanligt.Men vissa dagar vill jag bara skrika och inte göra något.Som tur är har jag en underbar man och tre goa söner....och hade jag inte haft dom vet jag inte vad jag gjort av min sorg....men livet måste ju gå vidare och jag vet att hon var gammal (89) och att hon var sjuk men ändå hon var min mormor....Kändes skönt att vara vid graven en stund sätte dit ett härligt blomsterarrangemang och en liten vit ängel med ett ljus..........jag vet att hon sitter där uppe och ser mig och hjälper mig.......men vad jag saknar henne ....oj detta blev långt och lite svamligt förlåt men känns skönt att bara skriva av sig........
Kramar från mig.......
Svar på tråden: Var hos min

Tänker ofta på min man

Skrivet av  mamma till 4
Förstår dig presic, min man dog för 7 år sen och jag saknar honom väldigt mycket.
Sitter också vid hans grav ibland bara för att få vara "nära" honom.
Kan tillägga att jag har en sambo sen 4 år tillbaka men min man kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta.
kramar