Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Sätra brunn-resenärer!

Skrivet av Jennie & Alva
Någon som vet om man behöver ha med sig något speciellt, utöver baddräkt, träningskläder och så.
Någon speciell klädkod till middagen?? Lite vin på rummet?? *fniss*

Väl mött på fredag!
Svar på tråden: Sätra brunn-resenärer!

Detta hade jag med mig...

Skrivet av  Mimmi & Zacki
..förra året...
Vin javisst, på lördagkvällen sitter man ju o myser o pratar då kan vin vara gott, ring gärna o fråga andra om det kan vara en ide att fixa ostbricka eller att man har med sig godis o mumsar på, det hade vi....
En bra bok det finns mycket egen tid o att ligga o läsa kan vara urskönt..jag somna o sov gott minns jag...
Morgonrock alt badrock, kan va skönt o svepa in sig i efter behandling o bastun...
Kamera självklarhet
Jag saknade musik, så en bärbar cd eller freestyle skadar inte..
Sköna skor
Kläder man trivs i o ja visst något fint på lördagkvällen...
Glöm inte regnkläder, om det regnar så kan det va skönt o ha dem o kunna gå på promenad i den fina omgivningen...Vi hade det ju varmt o skönt den helgen vi var där...

Stäng av mobilen så fort Ni kommer fram, sätt bara igång för att ev ringa hem..ingen ska störa dig/ER

Ta med ett litet apotek, vi saknade hostmedicin men det löste sig dock....
Favorit lotion, krämer, etc så klart oxå...
Hårspännen alt snoddar...så man kan få bort håret ur ansiktet vid behandling...
Solbrillorna, om vädret blir fint o det tillåts sitta i solen...

Men för det första glöm inte av att slappna av o glömma allt o rå om Er själva ( en tjej hade inte varit hemifrån sitt hjärtebarn o hon sov mycket o man såg direkt att den helgen gjorde henne gott lixom de andra oxå iofs)
Ni kommer vara ett gäng som har så mycket gemensamt o själv tyckte jag det var så skönt att träffa andra som var i min situation och man slapp förklara o alla dessa tycka synd om sympatier...
Hela helgen går ju ut på att bara slappa o ta hand om sig själv, vilket man oftas glömmer av...nu är jag snart i de gängorna igen=(

Men ha kul, slappna av, skratta o aqua floating är sköönt...speciellt i det 34 gradiga vattnet=)

 

Kort på Alva!

Skrivet av  Pia & Mimi
vill vi se.
jag har inte börjat packa ännu, packade just upp från senaste tjänsteresan....
Jag tar med mig vin, har glömt snacks, får väl köpa det imorgon.

Vi ses!
Pia
 

Tack för alla goda råd!!! (IMT)

Skrivet av  Jennie & Alva
IMT
 

Artiklar från Familjeliv