Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Helena m Evelina...

Skrivet av Mimmi & Zacki
..hur går det för Er i Göteborg??
Hur mår Evelina???Hur mår du???
Svar på tråden: Helena m Evelina...

Rapport från Göteborg

Skrivet av  Helena och Evelin 031122
Hej!

Evelina har kryat på sig i en väldig fart, knappt ett dygn på IVA, hon hade respiratorn fram till 21-tiden på operationsdagen.
Hon är nu igångoch skrattar, helt utan morfin. Ingen smärta.
Men man märker att hon har mycket smärtstillande, hon hade aldrig accepterat att bara ligga i sängen eller sitta i vagnen hela dagen.
Jag mådde mycket bättre först efter operationen var över och nu så börjar man se att hon är tillbaka. Allt har gått bra och då känner jag mig lugnare.
Nu början man längta hem, även om jag inte vill stressa på , jag vill ju inte åka tillbaka för att Evelina blivit sämre. Det ska få ta den tid det tar, läkaren får bestämma när vi ska hem.
Allt känns så skönt nu.
 

Underbart=)

Skrivet av  Mimmi & Zacki
Ha inte bråttom hem...skriver läkaren ut er så gör han det då han anser att Evelina klarar sig hemma i hemmiljön....
O själv hoppas jag att NI får fortsätta "glida på räkmackan"....
 

Kul att höra att

Skrivet av  Malin & Linus 031201
det går åt rätt håll.
Snart skall du se att ni är på väg hem.
Många kramar från oss.
 

Hallå där!

Skrivet av  Jennie & Alva
Vilken tjej! Skönt att Evelina piggnat på sig så bra! De klarar oftast mer än vad man tror och defenitivt mycket mer än vad vi skulle klara av om vi genomgått det de gör...

När de börjar prata om att dra pace-trådarna, så är man nästan hemma!

Styrkekramar!
 

Rapport från Göteborg

Skrivet av  Helena och Evelina 031122
Nu har de dragit pace-trådarna, dränet och CVK:n.
Ev. blir vi utskrivna redan imorgon och då åker vi hem på fredag, via min mamma, som så gärna vill träffa Evelina. Nu är hon nästan för frisk, försöker klättra ut barnvagnen och så.

Helena
 

Det var en ...

Skrivet av  Mimmi & Zacki
..räkmacke glidare lilla Evelina allt=)
Ett tips sele på Evelina nu....men visst man lider ju över att behöva krångla på en sådann....
 

Artiklar från Familjeliv