Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Mia+3 mitt minne kom tillbaka kvickt=)

Skrivet av Mimmi & Zacki
OHH va jag har tänkt på Er o undrat hur det har gått för Er...
Sedan så vill jag faktiskt säga tack för du fick mig att tänka till o inte bli hispig mamma...

Vet du vad det va som fick mig o minnas??Jo din gubbes kaffekanna förstörelse=)O sedan att man inte bara kokade kaffe till sig själv då vi kokade kaffe utan vi tänkte på varandra, vilket vissa inte gjorde....
Du gav mig mycket råd vet du om det? Du o några andra till fick mig att tro på livet m Z o hans hjärtfel..vilket man inte kom på förrän efter ett tag...Tackar o bockar för de erfarenheterna ni delade med er av....
Du undrar om C m M o de mår bra..ska maila dem senare faktiskt, vi har fått lite kontakt igen...Det var ju stor åldersskillnad på oss...men jag hälsar om du vill...
Z mår bra trots att han fått en komplikation nu men det ska de ev åtgärda då de gör TCPC operationen...som vi ska in o göra nu det kommande året...
Skulle kunna skriva roman här o nu ju...men vill du ha kontakt med oss så skriv till [email protected]....

O skulle man nu träffa på er igen på RMD så får man väl ta med sig Perkulatorn i fall din gubbe skulle vilja slå sönder kaffekannor..perkulatorn tål mer än glaskannor=)
Svar på tråden: Mia+3 mitt minne kom tillbaka kvickt=)

Det är nog bäst det!

Skrivet av  Mia+3
För här avverkar vi kaffebryggare på löpande band!
Senast var det faktiskt jag som SMÄLTE ner en på en spisplatta!!!
(bakade och plattan jag smälte smör på glömdes bort och bryggaren ställdes undan på spisen när jag skulle ha plats att kavla...)stanken var obeskrivlig från smälta kablar och plast...fick skyffla upp smält plast med stekspaden....
Så...INNAN ni söker rum på Ronald igen,försäkra er om att de har fungerande brandvarnare OM vi skulle råka vara där samtidigt.....

Vad roligt att höra att Zacki mår så bra och att ni tycker det funkar!
Konstigt hur det kan bli...jag kan inte tänka mig min son utan sitt medfödda hjärtfel.
Det är ju HAN ju! även om jag inte önskar honom det! men att det kan bli en naturlig del av livet till slut.
Från att ha varit ett vrak som famlat runt i avgrundens mörker när man satt med sin bebis i famnen och fick beskedet och påföljande operation påbörjades.

Vad är det för komplikation som Z har fått??

Självklart skall du hälsa till C från mig tack!

Ha det nu så jättebra Mimmi!
KRAM
 

Artiklar från Familjeliv