Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

idag är allt så jobbigt

Skrivet av Imorgon är en annan dag
Känner nu att jag måste dela med mig.
Var till hjärtläkaren idag och skulle få det avgörande beslutet vad som skulle göras. och det var som vi misstänkte, det hade inte blivit bättre men heller inte sämre.
De tycker nu från Göteborg att vi ska prova medicin för att dämpa trycket.
Jag känner mig så kluven och min sambo som man ska tala med går inte att nå men han tog upp det med sin far. Inte nog med det fast i positiv bemärkelse så ska då vår lilla hjärtflicka bli storasyster fast det känns just nu så jobbigt.
Det är då tur att jag har er att tala med, och jag önskar att ni kunde tala om vad som är bäst för min dotter fast det är väl bara vi och doktornerna.
Svar på tråden: idag är allt så jobbigt

Skickar en stor kram

Skrivet av  Malin & Linus 031201
till dig.
Skall själv träffa hjärtläkaren imorgon och förhoppningsvis få besked när nästa operation kan tänkas bli.
Känner precis som du att det är skönt att den här sidan finns. Många som förstår vad man går igenom.
Maken har en tendens att inte vilja prata om Linus hjärtfel utan det känns som det är mest jag som har det jobbigt.
Tycker inte att vi fått något direkt stöd ifrån sjukhuset. Träffade kurator där när vi låg inne men sen har det inte varit någon uppföljning. Linus opererades i Göteborg och nu tillhör vi Halmstad. Tack olov kommer hjärtläkaren till vårt sjukhus här i Kungsbacka. Har fått en lapp med massor av telefon nummer dig jag kan ringa men de känns så främmande för mig.

Oj nu svamlade jag iväg igen.
Får gratulera till bebisen. Hoppas att de kommer fram till en bra lösning för din dotter.
 

Sänder styrkekramar...

Skrivet av  Linn och Isaac 030114.
...när allt känns jobbigt! Vet hur du känner dig.

Men det sägs att efter regn kommer solsken...så vi får väl bara vänta och se.

Grattis till tillökningen!

Kram LInn.
 

Artiklar från Familjeliv