Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Har pratat med ALB idag...

Skrivet av Linn och Isaac 030114.
...om att Isaac har blivit sämre. Hans kardiolog ville då att vi skulle komma in redan på tisdag för ett ul och ev sätta in medicinen igen. Det känns skönt att vi fick komma så snart och inte behöva vänta till den 1 december.

När jag ändå håller på att skriva lite kan jag berätta att våran otur fortsätter. När vi imorse skulle åka till dagmamman (stressad som vanligt) haffade jag åt mig sulkyn som stod utanför dörren (hade glömt att ställa in den i förrådet), och gick till bilen. Ungarna är insatta och fastspända, vagnen slänger jag in i bagageluckan och hoppar in i bilen och kör i väg. När värmen börjar komma inne i bilen så känner jag en stark odör och det luktar vidrigt. Väl framme undersöker jag var lukten kommer ifrån, och den kommer från bagageluckan...från vagnen! Det är kattpiss som luktar!!! En katt har pissat ner vagnen under natten, bara för att korkade jag hade glömt att ställa in vagnen i förrådet. Och Isaac som verkligen behöver en vagn...
Det var bara att ta från sparpengarna och åka och köpa en ny sulky efter jobbet!

Har man inga utgifter...så skaffar man sig=)

Det var några rader från mig...

Kram Linn.
Svar på tråden: Har pratat med ALB idag...

Måste få skratta litet....

Skrivet av  Mimmi & Zacki
....det var ju lite komiskt det där med vagnen...Att du inte hojtade...JAg har idag tvättat alla våra barnvagnar, kunde ju tagit din i samma veva då ju....Vi ska nämligen avveckla vår tvillingvagn, den ska inte säljas( skulle inte få mer än 400 för den e gammal) så i stället skänker jag den till en hjälporganisation som kommer skicka denna vagnen till ett barnhem.....Känns lite bättre att veta att den kommer till användning o inte säljs vidare så att säga...

Men vilken underbar nyhet, visste redan då du berätta att vi har samma kontaktsköterska att Ni skulle få komma tidigare....Håller tummarna att det går bra på UL o att Isaac piggnar till....
 

Ja, idag kan jag oxå...

Skrivet av  Linn och Isaac 030114.
...skratta! Men igår tyckte inte alls om katter...

Ja, snabba puckar med nytt ul...nu önskar jag bara att det blev tisdag. Men först ska jag försöka njuta av våran barnfria helg!

Kram Linn.
 

Njut...mys...

Skrivet av  Mimmi & Zacki
..o planera inte in allt för mycket bara....Ni behöver avkopplingen.....
 

Artiklar från Familjeliv