Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

En utvilad Linn "talar"...

Skrivet av Linn och Isaac 030114.
...Fredagen bestod av middag på restaurante och bio efter. Lördagen gick åt till shoppa julklappar inne i stan, åt lunch på café, hyrde film och bäddade ner oss framför tv:n och glodde på filmerna tills vi somnade. På söndagen fortsatte vi julhandeln i KungensKurva plus en farsdag present och på eftermiddagen kom våra små hulliganer hem. Vi mådde och mår mycket bättre och det gör grabbarna också (psykiskt).
TACK FÖR HJÄLPEN MAMMA!!!

Isaac däremot mår inte så bra, imorgon ska vi äntligen få träffa Gunnar på ALB. Natten har varit skitjobbig, har nästan inte sovit någonting alls. Isaac andas så "ytligt", hjärtat slår som aldrig förr (kraftig hjärtklappning), han svettas enormt och sover jätte djupt. Han som brukar vakna minst 2ggr/natt. Han har sovit ca 3tim mitt på dan och ätit bra lunch, men inget annat här hemma. Jaja, jag berättar hur det har gått imorgon...

Kram Linn.
Svar på tråden: En utvilad Linn "talar"...

Skickar en stor kram

Skrivet av  Malin & Linus 031201
till dig/er.

Låter som ni haft en jätte skön helg.
Hoppas att allt går bra imorgon
 

Äntligen!

Skrivet av  Pia & Mimi
Fick du den där sköna helgen. O vad jag unnar dig den. Hoppas det går bra hos Gunnar.

Kram
Pia
 

Visst är det härligt

Skrivet av  Helena med Victor
att bara få vara!!! Tänk att man behöver faktiskt få komma bort ett tag, från allt. Jag & min sambo, samt våra kompisar åkte till sundsvall, bodde på hotell & var på spa. Det var världens bästa helg, längtar till nästa gång. Vi hade aldrig lämnat victor för att göra något för oss själv, men efter det sover victor borta ca varannan helg, bara för att vi skall kunna ta igen oss.
Hoppas det går bra hos doktorn!! Håller mina tummar för att det ser bra ut. Visste var det så att ni hade slutat med några mediciner?? Vi var på koll förra veckan, och då sa läklaren att om ett år kanske vi kan börja dra ner på alla mediciner. Gissa vem som redan nu är nervös?!!!!
Kram till er!!!
Helena
 

STYRKEKRAMAR*imt*

Skrivet av  Hanna med Oscar
--
 

Artiklar från Familjeliv