Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ni är beundransvärda!

Skrivet av Anonym ledsen mamma
Jag vill bara skicka en stor kram till alla hjärtebarns-föräldrar som kämpar och är så fantastiska. Min ängladotter hade ett svårt hjärtfel och lämnade oss för en tid sedan. Vi behövde aldrig gå igenom alla operationer och kontroller eftersom hon bara blev några dagar gammal.
Svar på tråden: Ni är beundransvärda!

Hej ledsna mamman!

Skrivet av  Jennie & Alva
Många styrkekramar skickar jag till Dig också!! Du har genomgått det vi alla här fasar för, att förlora sitt barn.

Jag hoppas att du kan finna styrka och ork att fortsätta trots denna stora sorg.

Skriv gärna här igen om du känner för det!

Kramar från Jennie
 

hej

Skrivet av  Hanna med Oscar
som Jennie sa så har du ju sluppit allt detta oro, men igengäld fått genomgå det vi alla fasar för.
Man kan inte låta bli att fälla en tår för er skull!

Skickar iallafall ett fång styrkekramar och hoppas att det kanske går vägen nästa gång.

kramar
Hanna
 

Min son

Skrivet av  Fryck med Ansgar 021122-021126, Hagar 031119 och Silas bf 050117
dog också i ett svårt hjärtfel, bara några dagar gammal (hypertrofisk kardiomyopati). På måndag skulle han ha fyllt två. Jag har en frisk dotter också och väntar nu ett barn igen som förmodligen har ett annat hjärtfel, troligen lindrigare men de vet inte ännu.

Ville bara säga att jag tycker att även en änglamammas lott väcker beundran. Så du får beundran från mig
 

Det skär i mitt hjärta...

Skrivet av  Mimmi & Zacki
..för fasan efter att förlorat ett barn är olidlig...
O sedan så mår jag så himla dåligt av att det inte var möjligt att göra något åt dessa hjärtfel hon hade...
Jag har själv nu levt med sorgen efter ett förlorat barn i 6 år o det är dagar man inte förstår att man har klarat av, för det gör så ont.....
Det är så beundransvärt att du berättar om erna lilla dotter, o hon har nog satt sina spår i mångas hjärtan under de få dagarna hon fanns i livet...
Jag har ett tips till dig o det är att kontakta VSFB o bli medlem i deras förening, just nu känner man sig så ensam, men jag vet att i den föreningen får man ett otroligt stöd o vem vet, du kan finna en annan familj som kan ha genomgått det Ni nu har genomlidit och DU är inte ensam....
En stor kram till dig....från en annan ängelmamma med ett levande hjärtbarn.....
 

Artiklar från Familjeliv