Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Lite om oss

Skrivet av Lena, Cornelia o Linnea
Lena heter jag och bor i en by utanför Umeå. Jag är 32 och gubben är 42. Vi har hängt i hop i snart 6 år.

Jag träffade han på en fest och blev blixtkär och insåg då att honom måste jag bara ha.

Cornelia föddes 21 okt -02, hon är söt som ett troll och det är hennes räddning många gånger. Hela världen kretsar kring henne och hon får säga det själv. Hon är en mycket motorisk tjej, har onte tid att kura ut hur saker funkar för hon har inte tid att vara stilla, hon måste bara få hoppa lite till...

Linnea kom lite oväntat, vi trodde att det skulle ta ett tag till med att få 2:an. Hon är född 10:e april i år. Hon är däremot mer för att sitta och klura ut hur saker funkar. Inte alls lika snabb som syrran var och tur är väl det.

När linnea var en månad var vi mitt i renovering/flytt/ nyförlöst mm mm Fick Cornelia vinterkräksjukan, jag åkte naturligtvis dit och sambon var och renoverade huset vi nu bor i. Jag hade just avslutat en penicilinkur efter inflamation i livmodern så förmodligen var Linneas immunförsvar låg så hon fick oxå magsjuka. Vi fick åka in ganska akut då hon inte ville ha bröstet och bara sov och kräktes. Det var där man upptäckte ett blåsljud på hjärtat. Hennes läkare tror inte att man annars hade upptäckte det förrän hon runt 7 år tidigast. Så hon mår väldigt bra och är rund och go.

Som ni alla upplevt så är det ju som om marken försvinner när man får veta. Men hennes läkare är kanonbra och vi känner oss väldigt trygga, men oron finns där ändå. Dom ska ju ändå operera......

Mram från oss
Svar på tråden: Lite om oss
Inga svar finns

Artiklar från Familjeliv