Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Gott nytt år !

Skrivet av Mimmi & Zacki
Så har vi äntrat ett nytt år, ett år då Zacki ska ev genomgå TCPC op och klaffoperation....
Livet ser dock ganska ljust ut för oss.. De enda som inte är någon vidare hit är att Zacki är så köldkänslig, vilket medför att efter en lång dag utomhus kan man räkna med en slö liten herre och om oturen är framme en förkyld sådann.....Men annars mår han bra...
Biltokig är han o han kan vara hur trött, arg o ledsen men räkar man säga att vi ska ut o åka bil...så blir det fart på de små benen o så sjunger han Åka biil, Åka åka biil.....
På Måndag börjar jag arbeta=) Fick ett jobb som en skänk från ovan utan ansökan eller ansträngning..Det var min bästa julklapp år 2004.....En deltid med fria arbetstider vad mer kan man önska sig.....

Ha en god fortsättning allihop och mina tankar går inte bara till Asienkatastrofen utan till alla de som befinner sig på sjukhus och Er alla, hoppas Ni mår bra...
Svar på tråden: Gott nytt år !

Gott nytt år! *imt*

Skrivet av  Hanna med Oscar
--
 

Gott nytt år!

Skrivet av  Linn och Isaac 030114.
Hoppas detta år blir bättre än de tidigare två åren... Det började inte bättre...med en saknad släkting i Thailand.
Men hoppas att erat år startade bättre!!!

God fortsättning till er alla, och mina tankar befinner sig i Asien, på alla anhöriga och till de drabbade...Allt är så fruktansvärt!

Många styrkekramar Linn.
 

Linn...

Skrivet av  Mimmi & Zacki
..nu lider jag verkligen med dig...Hoppas att Eran släkting återfinns välbehållen snart...
Själva hade vi släkt som var därnere och åkte hem bara några timmar innan katastrofen inträffade....MIn svägerska o svåger hade planer på att förlänga vistelsen, men tänkte om o for hem på utsatt datum, hade de varit kvar så hade de varit ute med segelbåten som de hyrde....Min kusin o hans familj hade turen eftersom hennes föräldrar o syskon var här över jul i år, de äger annars ett hotell utmed stranden på Phiphi islands.....
 

Tack Mimmi...

Skrivet av  Linn och Isaac 030114.
...för medlidandet! Kan informera om att han inte är återfunnen ännu, många säger att vi borde förstå att han kanske inte är i vid liv...men VI kommer inte sörja förrän vi vet att han är avliden! Jag har en mystisk känsla av att den envisa karln lever...

Ja, det där är den första negativa grejen på det nya året men inte den enda! Idag dog min gammelmormor, hon var visserligen 89 år...men det bådar inte gott för detta nya år. NÄR SKA VI NÅ BOTTEN FÖR ATT ÄNTLIGEN FÅ NÅ TOPPEN??????? Jag tycker att vi är och har varit så långt ner man kan komma................

Kram Linn.
 

Artiklar från Familjeliv