Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

måste bara få fråga....

Skrivet av Blåklockan
Vad tycker män om siliconbröst?
Jag vill ha ärliga svar och hoppas att många svarar.
Håller på att skriva ett arbete om detta i skolan så svara så fort ni kan!
Tack på förhand!
Svar på tråden: måste bara få fråga....

Fel forum (imt)

Skrivet av  Calle
.
 

silicon

Skrivet av  knix
Min erfarenhet är att ju yngre mannen är...desto större är förtjusningen över sådana. Vid typ 35 slutar de flesta nog att bry sig särskilt mycket..utom att det kanske ser coolare ut på film och i reklam.
 

Aldrig mig veterligt träffat sådana

Skrivet av  Biceps och huvudkeps AJ
gillar äkta vara, okey om de äe lite större men även små är okej.
Antar att Du, trots spalten, menar på kvinnor.
Annars har jag ingen åsikt och inte heller lust att tänka ut någon åsikt.
Mitt kanske skulle kunna förstärkas, vad vet jag,
men jag är van vid min nuv. bringa så att bringa den att bli större skulle möjligen ske med andra medel.
Sånt gör man numera som fröken (???) vet
med gymnasticitet.
 

Självklart menade jag...

Skrivet av  Blåklockan
siliconbröst på kvinnor och inte på män. Varför jag skriver här inne är för att det borde ju vara lättast att få svar från män på pappsnack och inte mammsnack?! Varför jag skriver detta arbete? Jo för att många kvinnor är bekymrade över sina bröst efter amning exempelvis och därför tyckte jag att det skulle vara jätteintressant att höra vad män tycker om det, är det ok för en kvinna att operera in silicon om hon inte trivdes med sina bröst? Vad tycker ni om kvinnorbröst efter amning? Alla svar är väldigt välkomna, spydigheter och annat undanbedes.

Tack på förhand!
 

Fel forum här ska endast pappor snacka...

Skrivet av  .
men använd istället forumet "fråga Pappor" så ska vi svara där istället.
Kramisar
 

Tja, jag vet...

Skrivet av  maciver
inte riktigt men se på ett par "perfekta" bröst på en snygg kvinna är sexigt, men att hålla och känna på dem, nätack! Tacka vet jag den äkta varan som kanske ser ut som ett par taxöron efter ett barn men brösten hör ihop med kvinnan och älskar man kvinnan så älskar man brösten.
Tack och hej
 

Artiklar från Familjeliv