Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

4 sekunder

Skrivet av sprutis
Ja just så är mitt problem. Det går för mig oerhört fort. Ibland hinner jag knappast komma in i min flickvän. Vi har inte sex så ofta och hon har tappat sexlusten helt nästan. Har haft detta problem mer eller mindre alltid. Dock vet jag att när det varit ett nytt förhållande och inga krav har ställts så har det funkat bättre. Har någon något förslag på hjälp så kommentera gärna detta här.
Svar på tråden: 4 sekunder

Ett par funderingar

Skrivet av  Christopher
Går det bättre med kondom? Det ÄR inte lika skönt och i ditt fall borde det ju vara en fördel.

Annars, går det inte bättre om du får vila en liten stund och sedan försöker igen?

Till sprutis!

Skrivet av  no\'1
jaha du...
Ja, vad du kan göra är att du byter ställning ofta o du kan ju pröva med en bedövnings spray.
finnas att köpa i en sex-butik!

Jag har en lösning

Skrivet av  Curlyfrie
Hej Sprutis!

Jag har en lösning som fungerat för mig och som jag har inhämtat från en bok om yoga eller liknande för jag vet inte hur länge sedan.

När du känner att du är på väg att komma klämmer du åt rätt hårt ( men inte så det gör ont )precis under ollonet med tummen och pekfingret. Detta avstannar "komprocessen" eller vad man ska säga och man behåller ståndet. När jag hade praktiserat detta ett tag så kunde jag själv styra det hela bättre och bättre utan att behöva använda klämtekniken. Testa några gånger så ska du se att det fungerar när du fått kläm på det.

Det fann även en annan metod beskriven som jag inte fått att fungera som var mer religiöst beskriven. Den handlade om att man skulle trycka mellan anus och pungen när man kom. Detta skulle leda till att sperman tömdes i urinblåsan i stället för att spruta ut och man skulle behålla sin "manskraft" inom sig så att man skulle kunna fortsätta ändå. Som sagt detta har jag inte fått att fungera, men så är jag ingen yogamästare heller.

Men den första metoden fungerar och jag är glad att jag fick dela med mig av den kunskapen för det har varit en stor glädje för mig att upptäcka den.

Bästa hälsningar

Curlyfrie

Tack för tipsen.

Skrivet av  sprutis
Ska försöka praktisera dessa tips när det väl blir läge

Se till..

Skrivet av  Philip Pappan
att du får utlösning typ 30 minuter INNAN ni har sex.. så tar det längre tid för dig sen.

Gå inte ut med en laddad pistol sa alltid min far till mig ;)

Haha

Skrivet av  sprutis
....låter ju vettigt. Får se om det funkar