Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Någon Pappaledig i Gbg

Skrivet av \\\\Mvh Peter
Hej.
Är en kille på 34 år som är pappaledig med en son på snart 1 år, vore kul o träffa någon/några andra pappor i samma ålder som man kan umgås med på dagarna, en fika eller så.
Samtidigt så kan ju våra barn leka med varandra.
Mina intressen är Data, Musik, Min son Noel såklart, Gå ut o ta en kalla öl när tillfälle ges. Bor i Västra Frölunda.
Hör av er till:
[email protected]
Svar på tråden: Någon Pappaledig i Gbg

Hemma i Gbg

Skrivet av  Jonnie
Hej! Är en 30-årig däckmontör med 2 söner, 3 år resp 1 månad gamla. Jag bor i Linnéstaden. Mina intressen är träning, data(är nybörjare), resor och mina barn förstås. 1 mars åker hela familjen till Thailand och vi stannar 1 år men kanske hinner vi ses innan dess? Hör gärna av dig om du vill! [email protected]

Nästan i Gbg . . .

Skrivet av  Martin
Om Kungsbacka räknas, så är jag 1/2 pappaledig med mina "enmanskravaller" Frida & Leo (födda 030226) och är jättetrötta nu :) En fika ngn gång vore trevligt.

Javisst.

Skrivet av  Peter
Hej.

Vore nice, bara att höra av sig när det passar.
Det finns mailadress o så i min profil.

\\\\ Mvh
Peter

hej

Skrivet av  miccci
Jag är inte pappaledig men jag är ensamstående halvtidspappa! Min son är 2½ år(jag själv 40). Vi går ut ganska mycket och tar emot barnfamilj hemma så gärna.Eftermiddagar och helger. Det är bra att barnen är i någårlunda samma ålder. Vi bor i Majorna men ganska ofta åker buss till frölunda torget och äter glass och tittar på leksaksaffar.

MVH
Cirous och Keivan