Nu känner jag mig rutten:-( |
|
Skrivet av | Anonym som omväxling |
Var på dejt i helgen och det blev inte bra. Vi har mycket gemensamt men det sa ändå inte klick. Saken är den att vi hamnade i sänghalmen iaf, mitt förslag men hon var med på det. Nu känner jag mig som jag utnyttjade situationen för jag förstod att det inte kommer bli mer. Jag har hört kompisar som gör så men det är inte min grej. Nog gillar jag sex men jag är inte sån, sex för mig är en kärleksgrej. Så??? Ska jag känna mig som en skitstövel lr är det här vanligt förekommande och normalt sådant som händer??? |
|
Svar på tråden: Nu känner jag mig rutten:-( | |
|
|
Tja... |
|
Skrivet av Totte | |
vad ska man säga.... Jag tror också på kärlek först och sen sex MEN: Om två ensamma själar tröstar sig lite med varandra, är det så fruktansvärd??? Inte i mitt tycke, ni kollade ju om det kunde fungera men det blev i stället lite mindre ensamt en stund eller hur? |
|
Alla behöver vi lite mänsklig närkontakt ibland, |
|
Skrivet av Gl@d | |
Alla behöver vi lite mänsklig närkontakt ibland, du testade om det funkade men det gjorde det inte. Nu vet du med säkerhet att det inte är din grej med one-night-stands. Var nu ärlig gentemot tjejen när du hör av dig, eller hon hör av sig till dig - du kommer må bättre efteråt. |
|
|
|
Jodå det var jag |
|
Skrivet av anonym som omväxling | |
ärlig alltså och hon var förstående och höll med men jag kan inte släppa det iaf. Jag fick för mig att hon var besviken men dolde det under kommentarer som "jag tycker likadant". Men tack iaf :-) |
|
besviken - bara tillfälligt |
|
Skrivet av Gl@d | |
Självklart blir man besviken, vem blir inte det om man blir ratad? Men hellre vara ärlig direkt än att ramla in i ett förhållande som är en lögn! När hon får lite distans kommer hon att uppskatta din ärlighet. Och hon kanske tycker likadant, vem vet? Det är nog ditt samvete som läser in lite för mycket just nu. |
|
Håller med glad |
|
Skrivet av Pappa F. | |
Tycker att det finns en positiv sak i det hela och det är att du upptäckt att det inte var din grej. Det finns ju en himla massa människor som pratar om så kallade "kk", men jag har som du svårt att förstå det - vill ha mer. Tror dock inte att du ska vara för hård mot dig själv för det som hänt, utan mer se framåt. | |
|
|
Tackar |
|
Skrivet av Anonym... | |
för stödet. Jag har pratat mer med henne idag och hon verkar faktiskt tycka att det inte är någon stor grej:-) Skönt. | |
skönt |
|
Skrivet av Gl@d | |
Härligt att höra! njut nu av framtiden!! | |