Gulligt |
|
Skrivet av | Kalle |
Sedan vi fick barn i juni, har vi haft sex en gång. Min fru känner för det men inte jag. Jag känner mig uppfylld av gullighetskänslor både gentemot min fru och ffa. mot min lilla dotter och har ingen lust. Min fru tycker detta är frustrerande. Känner någon igen sig? | |
Svar på tråden: Gulligt | |
|
|
På sätt och vis... |
|
Skrivet av Totte | |
jag hade lite funderinger under tiden hon ammade....jag ville inte leka med hendes bröst då tankan på att "smaka" lite och sen var det mjölk.... Det tog sin lilla tid att starta efter det men det hjälpte att hålla vissa aktiviteter isär, t.ex. vid att bara "pilla" när barnet sover tryggt. Men barn sovande i spjälsäng brevid ÄR avtändande tycker jag. |
|
Känner inte |
|
Skrivet av Andy | |
igen mig. Jag var konstant sugen och hon inte. Angående ammning så, ja gott är inte rätt ord för bröstmjölk:-) | |
|
|
Jepp |
|
Skrivet av Mafioso | |
Jo, när vi fick vårt första barn (väntar det andra) så gick det ganska lång tid mellan gångerna på grund av bristande lust hos oss båda. Däremot fanns en väldigt stark samhörighetskänsla mellan oss, starkare än tidigare. Så trots(?) mindre sex kändes det gulligare än någonsin. | |