Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Mina vänner sa att det var svårareatt köpa...

Skrivet av Gl@d
barnvagn än att köpa bil.

Har precis beställt en ny bil (Saab 95 Estate) och det tog fyra veckor innan min fru och jag kunde komma fram till vilken vi skulle välja och spela handlare mot varandra. Jag undrar nu i mitt stilla sinne hur lång tid det tar oss att välja barnvagn?!? ;-)
Svar på tråden: Mina vänner sa att det var svårareatt köpa...

Är man torsk och köper dyrt nytt

Skrivet av  Annaman
går det fort liksom att köpa billigt på Myrorna, tid tar om man annonserar med köpes, fast då får man välja fynd.
 

Tur? att man slipper...

Skrivet av  Stumpen
Det är många år sedan vi köpte barnvagn, jag tyckte det fanns mycket att välja på då, nu är det mycket värre (bättre?). Vi var och tittade på en present åt systerdottern på babyland för ett tag sedan, det är nästan så att man vill skaffa en sladdis bara för de häftiga barnvagnarna. Vi som alltid släpat barnvagnarna över stock och sten i skogen blev väldigt imponerade av luftfyllda hjul, och avancerade fjädringar och bromsar.
 

Jo...

Skrivet av  Migoo
men så kostar de skjortan också :(
 

Dyra

Skrivet av  Stumpen
var de för 12 år sedan också, kommer inte ihåg hur mycket kanske mest för att svärföräldrarna betalade -själva hade vi inte haft råd, med nytt hus osv. Ännu en orsak till en sladdis kanske? ordnad ekonomi gör ju faktiskt att den där barnvagnen inte känns allt för betungande.
 

Artiklar från Familjeliv