En ENKÄT istället för allt tjat!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Skrivet av | anonym |
1. Vad är du, man eller kvinna ? Kvinna! 2. Var träffade du din man/kvinna ? Genom en vän! 3. Hur snabbt blev du/h*n intresserad av den andra ? I samma ögonblick vi såg på varandra! Kärlek vid första ögonkastet. 4. Vem av er tog första initiativet till en första träff, och hur ? Båda var upptagan på varsitt håll när vi träffades, så när vi gjort slut med våra respektive träffades vi och han bjöd ut mig på han favoritrestaurang som nu blivit VÅR restaurang. 5. Hur gick er första träff till ? Se ovan. 6. Hur långt gick ni på er första träff, kramar/pussar/hångel/"sängen" ? Vi hånglade garanterat. Komer inte ihåg riktigt. Var ju över 5 år sedan... 7. Vad var det första som väckte ditt intresse för din kvinna/man ? Hans sugande blick och händer... 8. Efter hur lång tid kände du dig förälskad/kär ? På en gång! 9. Hur lång tid tog det tills ni låg med varann ? Inte särskilt lång tid... Vi var som eldar! 10. Hur var första gången ni hade sex med varann ? Vad var dåligt, vad var bra ? Det var underbart! Ingenting var dåligt. Han är en gud med sin tunga och med sina höfter... Teknik tjejer, det är det det hänger på... 11. Hur skulle du vilja beskriva din man/kvinna. Snygg/snäll/rolig/sexig....... ? Snäll, sexig, sugande underbar för mig... 12. Är det något du saknar hos din man/kvinna ? Tålamod till tråkiga saker kanske? Typ tråksaker som måste göras hemmavid... |
|
Svar på tråden: En ENKÄT istället för allt tjat!!!!!!!!!!!!!!! | |
|
|
Fick min drömprins! |
|
Skrivet av "Anonyma Becca" | |
1. Vad är du, man eller kvinna ? - Tjej 2. Var träffade du din man/kvinna ? - Skolan, gick i samma klass. 3. Hur snabbt blev du/h*n intresserad av den andra ? - Han hade ju hela tiden(1:a året på gymnasiet) vart "den där snyggingen som jag aldrig skulle kunna få".... Men så på hösten under 2:a året började vi umgås i samma gäng å kika lite i klassrummet. 4. Vem av er tog första initiativet till en första träff, och hur ? - Hade ju umgåtts & hånglat innan vårförsta (& sista) date. Hade pratat lite om ett Cafée och så frågade han om vi skulle fika. 5. Hur gick er första träff till ? - Nervöst satt vi i en soffa och småpratade. Där "kom vi överrens" om att vi skulle vara ett par. 6. Hur långt gick ni på er första träff, kramar/pussar/hångel/sängen ? - Puss/kyss 7. Vad var det första som väckte ditt intresse för din kvinna/man ? - Han var ju en snygg tuffing *fniss* 8. Efter hur lång tid kände du dig förälskad/kär ? - Det kom nog smygande... 9. Hur lång tid tog det tills ni låg med varann ? - 2 1/2 månad efter att vi blev tillsammans. 10. Hur var första gången ni hade sex med varann ? Vad var dåligt, vad var bra ? - Vet inte hur ja ska svara... *Blyg* 11. Hur skulle du vilja beskriva din man/kvinna. Snygg/snäll/rolig/sexig....... ? - Humor som en tonåring, ansvarskännande, snygg, snäll & sexig. 12. Är det något du saknar hos din man/kvinna ? - lite mer romantik. Ja vill ju ha pressenter ;) |
|
svar |
|
Skrivet av -Johanna-, | |
. Vad är du, man eller kvinna ? Kvinna! 2. Var träffade du din man/kvinna ? Genom en vän! 3. Hur snabbt blev du/h*n intresserad av den andra ? Tyckte han va söt och verkade trevlig så jag körde på...=) 4. Vem av er tog första initiativet till en första träff, och hur ? Det bestämde vi tillsammans... 5. Hur gick er första träff till ? Han kom till mig mitt i natten för jag hade jobbat och sov hos mig. 6. Hur långt gick ni på er första träff, kramar/pussar/hångel/"sängen" ? Vi myste så där nykärt 7. Vad var det första som väckte ditt intresse för din kvinna/man ? Att han var så snäll, verkade trygg.. 8. Efter hur lång tid kände du dig förälskad/kär ? Förälskad direkt, kär efter ett tag. 9. Hur lång tid tog det tills ni låg med varann ? Va spelar de för roll? 10. Hur var första gången ni hade sex med varann ? Vad var dåligt, vad var bra ? Pirrigt, vill inte hänga ut mitt sexliv offentligt så VAD som var bra håller jag för mig själv. 11. Hur skulle du vilja beskriva din man/kvinna. Snäll,trygg,underbar,rolig och framförallt världens bästa pappa. 12. Är det något du saknar hos din man/kvinna ? Kanske att han skulle vara lite mer social. Han tycker de är jobbigt med massa nya människor. |
|
|
|
svar |
|
Skrivet av Rosi v.36 med Max -01 | |
1. Vad är du, man eller kvinna ? ¤ Kvinna 2. Var träffade du din man/kvinna ? ¤ I skolan, högstadiet 3. Hur snabbt blev du/h*n intresserad av den andra ? ¤ Rätt så på en gång =) Vi blev iaf tillsammans i oktober när jag gick i 7:an. 4. Vem av er tog första initiativet till en första träff, och hur ? ¤ Ehh...det var väl jag kanske. Ringde och frågade om han och hans kompis ville hänga med på disco på fritidsgården =) Men första gången vi träffades var långt innan det, det var när vi gick i samma klass 1 år i lågstadiet... 5. Hur gick er första träff till ? ¤ Man kan väl säga att det var på det där discot... 6. Hur långt gick ni på er första träff, kramar/pussar/hångel/"sängen" ? ¤ Inget sånt alls, möjligtvis en kram. Båda var extremt blyga - och unga. 7. Vad var det första som väckte ditt intresse för din kvinna/man ? ¤ Hans ögon. Han har helt underbara ögon och sonen har ärvt dom =) 8. Efter hur lång tid kände du dig förälskad/kär ? ¤ På en gång 9. Hur lång tid tog det tills ni låg med varann ? ¤ Några månader 10. Hur var första gången ni hade sex med varann ? Vad var dåligt, vad var bra ? ¤ Bra 11. Hur skulle du vilja beskriva din man/kvinna. Snygg/snäll/rolig/sexig....... ? ¤ Snäll, sexig, snygg, ordentlig, sportnörd 12. Är det något du saknar hos din man/kvinna ? ¤ Nä, inte direkt faktiskt. |
|
Svar |
|
Skrivet av Jen | |
1. Vad är du, man eller kvinna ? *Kvinna 2. Var träffade du din man/kvinna ? *Genom gemensamma vänner 3. Hur snabbt blev du/h*n intresserad av den andra ? * Redan första kvällen, men då var det nog mest en flört, sen tog det några veckor och sen var vi fast =) 4. Vem av er tog första initiativet till en första träff, och hur ? Första träffen tog han initiativet till, gick på bio och sen fortsatte vi hem till mig, sen den dagen har vi varit tillsammans. 6. Hur långt gick ni på er första träff, kramar/pussar/hångel/"sängen" ? Hångel helt klart, han sov kvar hos mig, men jag tror faktiskt inte vi gick hela vägen då. 7. Vad var det första som väckte ditt intresse för din kvinna/man ? Hans ögon, han har en blick som får mig att falla =) 8. Efter hur lång tid kände du dig förälskad/kär ? Ca 3 veckor efter vi träffades första gången 9. Hur lång tid tog det tills ni låg med varann ? Det var nog oxå efter 3 veckor 10. Hur var första gången ni hade sex med varann ? Vad var dåligt, vad var bra ? Kommer ärligttalat inte ihåg, men kan inte tänka mig att det var dåligt, vi har alltid haft ett mycket bra sexliv =) 11. Hur skulle du vilja beskriva din man/kvinna. Snygg/snäll/rolig/sexig....... ? Otroligt snygg och sexig och framför allt jättesnäll, han finns alltid där för mig =) 12. Är det något du saknar hos din man/kvinna ? Nä, han är helt perfekt. |
|
jag vill svara! |
|
Skrivet av Nike 4 år idag! och mamma Yenny | |
1. Vad är du, man eller kvinna ? Kvinna! 2. Var träffade du din man/kvinna ? Genom en vän! 3. Hur snabbt blev du/h*n intresserad av den andra ? Tja vi umgicks som vänner, låg och pratade hela nätterna. Utvecklades till nyfikenhet -->kyssar...insåg att han var världens bästa kyssare, sen så fick man känslor.... 4. Vem av er tog första initiativet till en första träff, och hur ? Han stötte på mig, men när jag inte visade något tillbaka så slutade han stöta och var mer som vänner. Men jag tog initiativ till första kyssen...eller nej...det var ganska ömsesidigt.. 5. Hur gick er första träff till ? Hade väl ingen första träff eller så. Vi umgicks i samma kretsar och blev kära! 6. Hur långt gick ni på er första träff, kramar/pussar/hångel/"sängen" ? Öhm...som sagt ingen "träff". Men första gången vi träffades så gjorde vi inget. 7. Vad var det första som väckte ditt intresse för din kvinna/man ? Hans ögon...kroppen...mm :-) Hans sätt att behandla en... 8. Efter hur lång tid kände du dig förälskad/kär ? Mja, tyckte ju att han var riktigt snygg från början, sen blev det mer..hmm...träffades första gången seriöst på alla hjärtans dag i år. Visste vem han var innan. Den 3 eller 4 mars kysstes vi för första gången..den 19:e blev vi tillsammans... 9. Hur lång tid tog det tills ni låg med varann ? Mja, vi räknar att vi blev tillsammans då den första gången....för att vi strulat länge, men ville vänta med att gå längre tills vi var säkra på att vi ville vara tillsammans... 10. Hur var första gången ni hade sex med varann ? Vad var dåligt, vad var bra ? Vi var så nervösa! Jag var så rädd för vad han skulle tycka och så...Nu är det riktigt bra, ju mer avslappnade vi blir, ju bättre blir det! Absolut helt klart bäst. 11. Hur skulle du vilja beskriva din man/kvinna. Snygg/snäll/rolig/sexig....... ? Lika omtänksam som en mor! Snygg som rackarns, kan prata om allt, helt underbar. 12. Är det något du saknar hos din man/kvinna ? Oooo näää...har inte hunnit ännu! |
|
|
|
inte nike som svarar heller! *imt* |
|
Skrivet av yenny | |
. | |