Kommer att radera inlägg |
|
Skrivet av | Susanne / communityansvarig |
Jag är här och läser och kommer med all säkerhet att radera inlägg samt maila varningar till dem som behöver det. När man får en varning så beror det helt på ens historik hos oss vad det blir för åtgärd. Har vi antecknat brott mot snackreglerna flera gånger i anteckningarna på samma person så kan det sluta med avstängning från Aff. Om du inte brutit mot snackreglerna så kan du bortse från ovanstående och behöver inte oroa dig. |
|
Svar på tråden: Kommer att radera inlägg | |
|
|
Raderar även ... |
|
Skrivet av Susanne / communityansvarig | |
inlägg/trådar som _pratar_ om bråket, eftersom jag håller på att radera alla angrepp. Så slipper ni läsa inlägg om bråk som inte längre finns kvar. | |
Har nu raderat |
|
Skrivet av Susanne / communityansvarig | |
Jag har nu läst alla inlägg flera sidor bak och raderat allt som påminner om den hetska diskussionen ett par sidor bakåt från förstasidan, eftersom det annars kan trigga till mer bråk. Diskussionen ligger kvar där den började, men utan påhopp de inläggen har jag raderat. Jag har mailat några pesoner och skrivit noteringar vid andra (utan att maila). Ser att det redan är bättre i gruppen och jag hoppas vi kan hålla det så. |
|