mailvänner?? |
|
Skrivet av | Tova |
hej jag söker nya vänner.Jag skulle gärna vilja lära känna nya vänner?har ont om vänner som har barn.Bor i Stockholm men vart du bor spelar ingen roll. Maila mig gärna om du har lust. Skriver mer då.Ciao!! | |
Svar på tråden: mailvänner?? | |
|
|
Nya bekantskaper e..... |
|
Skrivet av Elin m Oliver 0011 & Vilma 0308 | |
alltid roligt! =O) Ja, dom vänner man har som har barn är ju lätträknade ;O/ eller så bor dom sååå himla långt bort. Är i allafall 27 och har två små guldklimpar, bor i Upplands Väsby och mig får du gärna maila om du vill! =O) [email protected] |
|
nya vänner ?? |
|
Skrivet av zizi | |
hej !! va roligt att du vågar söka nya vänner, själv tror jag att vänner bara kommer av sig själv. söker också nya vänner har nästan inga kvar.. jag e själv snart 24 och har en dotter på 2 år, men du kan maila mig på [email protected] |
|
|
|
Hej! |
|
Skrivet av l | |
Skulle inte du flytta utomlands? Skulle köpa en vagn av dej för nått år sen.Hursomhelst kan du maila mej om, du vill:[email protected] mer om oss i infon.. | |
Hej! |
|
Skrivet av s | |
e 25 o har en son snart två, maila mig gärna på [email protected], många kompisar försvinner när man får barn tidigt! Min sambo e dessutom bara 22.. | |