trean på väg |
|
Skrivet av | anonym än så länge |
hej alla... jag måste säga jag känner mig inte särskilt ung mamma längre, många ruint omkring mig har börjat få barn.. jag är 23år o har två pojkar o nu väntar vi vårt tredje barn :) ska bli jätte kul o med tanke på tre barn innan 25 så känner jag mig ganska ung jag har inte varit här så mycket nån gång då o då ville bara skrika ut till hela världen att jag e gravid |
|
Svar på tråden: trean på väg | |
|
|
Ååå jag också! |
|
Skrivet av B med 2:an | |
Fast med tvåan. Även om jag inte är så känd här inne håller jag mig också lite anonym tills jag blivit inskriven på mvc iaf ;) Grattis, grattis till Dig/Er! |
|
å jag me!!! :) |
|
Skrivet av pojkmamma | |
Va många som e gravida nu, kul!! E också hemlig, ganska länge till, har inte kommit långt i graviditeten. |
|
|
|
hej å grattis! |
|
Skrivet av 3an? | |
tror jag anar vem du är... =) vi umgicks mycket förr å jag undrar såå hur det är med din lilla kille? om det är c m t? Iaf stor kram. | |
it´s me.. |
|
Skrivet av 2an | |
... | |
vill vill vill |
|
Skrivet av ¤MAMMA¤ | |
är 23, har en 1-åring... vill också skrika ut till hela välden att jag väntar barn. Men det gör jag ju tyvärr inte så det vore ju lite pinsamt *S* G*R*A*T*T*I*S till er som får snusa bebis igen!! |
|
|
|
Här med :) |
|
Skrivet av mammat2 | |
Testade precis positivt! Väntar också trean :) |
|
jag med ;) |
|
Skrivet av *Sara med Mika02&magen.v10* | |
Fast jag är urdålig att vara anonym här på FN! Jag blir om allt går väl 2-barnsmor i augusti (eller 3 om det är tvillingar...hoppas!!!)Ha ha.... |
|
tack till er o grattis på er med |
|
Skrivet av anonym än så länge | |
väntar med att skriva ut vem jag är innan alla andra oxå vet det :) inte så många som vet det än. lycka till i era graviditeter kul att vi är några stycken |
|
|
|
anonym än så länge är jag :) |
|
Skrivet av msmalin 2pojkar +bf31/8-05 | |
avslöjar mig nu när det kommit ut bland alla mina vänner att jag e gravid av min underbara lille skvallerbytte son... han hade råkat höra att jag var gravid o klart måste han berätta att mamma har bebis i magen :) så nu e det inte lönt att smyga längre :) |
|