Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ang. Dagen då jag blev mamma...

Skrivet av Angelica m Alexander
Vill bara förtydlga att det var FÖRRA året jag födde barn. Med tanke på att bilden på Alexander inte visar en nyfödd kanske någon blir fundersam? *S*

han är 10 månader på bilden och fyllde alltså 1 år förra onsdagen.
Svar på tråden: Ang. Dagen då jag blev mamma...

Jag undrade faktiskt..

Skrivet av  anna k
Tycket nog att han såg väldigt framåt ut för att bara vara 5 dagar ;-). Fint namn förresten, så heter min son med och hans förlossning tog också en evighet precis som din. Hoppas våra nästa går snabbare.

*Kram*
 

det hoppas jag också!

Skrivet av  Angelica m Alexander
tro mig, men å andra sidan är jag glad för att det tog sin tid (nåja, lite fortare hade väl kunnat gå..) så jag fick vänja mig långsamt. hade nog varit jobbigt att komma in till förlossningen och föda på tre timmar.
Mest glad är jag för att jag hann få EDAn. Uppfinnaren borde ha nobelpris! = )
Kram
 

Håller med!!!

Skrivet av  Monica med Tintin
EDA är Guds gåva till kvinnan, helt klart! Eller ialla fall en gudabenådad uppfinning.

Åh va skönt det var att få vila lite när värkarna tidigare gått i ett.

Väldigt kul att läsa om din förlossning föresten, ångrar att jag inte skrev ner min så noggrannt efteråt, då trodde man att man skulle komma ihåg ALLT, men man glömmer ju faktiskt!
 

tips

Skrivet av  Angelica m Alexander
ta hjälp av förlossningsjournalen, där står ju allting som hänt och ungefär vilket klockslag. Din kille/man kanske kan fylla i med roliga saker som sades eller annat som inte du minns...

Kram
 

Skrivet av  
 

Artiklar från Familjeliv