Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nu har jag fastnat igen... Suck *Håkan Bråkan*

Skrivet av Kaili
I labyrinten sitter vi fast, blir bara utkastad på en gång. Hur gör man? Trodde pilarna på ritningen var en ledtråd, men går man framåt som första pilen är, åker man ut! Suck! HJÄLP!
Svar på tråden: Nu har jag fastnat igen... Suck *Håkan Bråkan*

Hej!

Skrivet av  Effy
Är ni inte färdiga än ;o)

Jag frågade min son och han sa att det bara var att följa pilarna på kartan. Fungerar inte det så vet jag inte nu men jag ska fråga honom lite mer utförligt när han har lite mer tid. Jag störde visst honom i nåt bra tv-program :o)

 

Ja tack, vill du

Skrivet av  Kaili
vara snäll och göra det *bönar*. Det fungerar bara inte när vi försöker. Vi går framåt som första pilen visar, sen åker vi ut?! Plupp, så står vi utanför ventilationen! Urskumt... Vi åker ut hur vi än försöker gå... Är det fel på spelet? Eller måste man ha något som vi missat? Har tagit alla ledtrådar fram till ventilationstrumman utom träffat någon (ett tjejnamn) på skolan, kunde inte hitta henne heller... Skulle vara jätteglad om du hjälper oss så att vi blir klara någon gång :-)
 

Nu har han tyvärr

Skrivet av  Effy
gått och lagt sig men jag ska fråga imorgon. Ett litet tips. När du har satt i skivan i datorn och den startar så klicka på en annan av länkarna än spela. Jag kommer inte ihåg vad den heter men där kan du läsa dig till alla steg du måste göra.

Lycka till!

Kram
 

Hej igen!

Skrivet av  Effy
Nu har jag frågat sonen och han säger att det bara är att följa pilarna. Förlåt att jag dröjde med svaret. Jag hoppas ni har löst det vid detta laget.

Kram
 

Hej Effy!

Skrivet av  Kaili
Nej, vi åker bara ut. :-( Kan bara klicka framåt en gång sedan står vi utanför igen... Kan inte förstå varför... Kanske det är fel på skivan... Suck... Får hoppas spelet faller i glömska, för vidare kommer vi inte... Tack för all hjälp, från både dig och din son! :-)