Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nalle har ett stort blått hus

Skrivet av Eva med Klimpen 03 + lillebror bf 31/1
Vår lille son (1 1/2) ser väldigt lite på TV men när han ser så ser han Nalle har ett stort blått hus. Vi spelade in några avsnitt från TV i somras som han tittar på. Finns det någon annan som har Nalle inspelat (DVD) och som kan tänka sig att skicka programmen och i retur få något annat som vi har inspelat? Vet någon om man kan köpa Nalle-prylar någonstans och om Nalle kommer att visas på TV igen? Det här är vårt första barn så vi är lite borta på vilka barnprogram som går och vilka som är populära. Nalle verkade vara lagom och inte så våldsamt som så många andra.

Eva
Svar på tråden: Nalle har ett stort blått hus

Nalle har ett stort blått hus...

Skrivet av  thomsen

... finns att köpa som åtminstone VHS. Tror att jag sett på BR och liknande leksakskedjor. Om det finns på dvd har jag inte sett.
 

Nalle finns på DVD

Skrivet av  Lisa
Jättebra! Jag har en DVD med Nalle i det blå huset, det fanns flera filmer. Det är några stycken avsnitt per skiva.

MVH Lisa
 

jag har

Skrivet av  Vickan m.3+BF1/11*på besök*
en 2-åring hemma som totalt fallit för Nallen i det blåa huset! Som tur är så har vi DisneyChannel o dom visar den 2 g/dag.
Så om du känner nån som har DisneyChannel så skulle jag nog be dom att spela in lite avsnitt. Då blir det ju VHS om de inte har DVD-recorder. Har själv letat efter Nalle-grejer men det har varit svårt... Kollade i London i somras oxå men det fanns inget där heller.
Kika efter Barnens Favoriter, de ska tydligen ha gett ut nån film...
 

Går varje dag på disney channel.

Skrivet av  Tove* bf 11/11
på fm.
 

Artiklar från Familjeliv