Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Det anses fult...

Skrivet av cleo
att använda tv:n som barnvakt, men jag gör det. Använder tv:n som barnvakt alltså. Dagligen t.o.m. Är det fler som vill bekänna?
Svar på tråden: Det anses fult...

Jag erkänner...! :-))

Skrivet av  Ulrica
När jag kommer hem från jobbet så brukar jag placera barnen framför tv:n för att jag ska kunna laga maten i lugn och ro...
 

jag trodde att...

Skrivet av  cas-mus
alla gör så, hihi..
om jag sätter på en film som jag vet inte är skadlig så vad gör det. alla är nöjda och jag kanske hinner städa eller vila upp mig (eller kolla in på FN *s*)
 

absolut skyldig

Skrivet av  Bian
Jag brukar lägga mig på soffan med båda ungarna sittandes på mig. Sen sover jag. vaknar gör man så fort nån av dem kliver ner.
 

Tack Bian

Skrivet av  
Bra tips hur man kan få en lite lur.
 

Sova

Skrivet av  Trötter
TIDIG morgon på helgen hindrar inte en pigg två-åring från att dra upp mamma ur sängen. För att skona resten av familjen får han titta på favoriten Aristocats igen. Medan jag letar fram filmen, tar han fram en kudde och lägger på soffan. -Du får sova här mamma! säger han och tittar på sina älskade katter medan mamma drar på sig en filt, lägger sig på kudden och får sova en timme till.
När jag vaknar sitter oftast storebror också där, lungt och stilla. Sen är det frukostdags!
 

Artiklar från Familjeliv