Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

35-års fest....

Skrivet av Vivi m Isak
Jag fyller 35 i år och skulle vilja bjuda kompisar på någon rolig temafest, gärna maskeradaktig...
Har ni roliga tips på tema , lekar, mat som inte är dyr (plånboken tillåter inte vad som helst)

Tackar så mkt på förhand för era fina förslag =)
/ Vivi
Svar på tråden: 35-års fest....

Vet inte om jag är ute och cyklar...

Skrivet av  Annis m Linn & Julia*är visst på G idag*
Men är inte du från Linköping =) Såg det på ett annat snack. OM du nu är det kan jag rekommendera att hyra caffeet i Vidingsjö motionscentrum. Vi gjorde det förra året när jag fyllde 30. Billig god mat och bra lokal. Vill du veta mer så hojta.
 

Jo det är jag...

Skrivet av  Vivi m Isak
berätta gärna mer!!!
 

Här kommer lite mer info

Skrivet av  Annis m Linn & Julia
Om man man tar maten från cafet kostar det inget att hyra lokalen. Vi gjorde det det var exotisk planka med rostbiff, skinka, potatissalllad, bröd och frukt/grönt. Jättegod mat men jag skulle nog komplettera själv med lite god ost och ev kyckling. Portionerna var inte snålt tilltagna men det var ändå precis så ta gärna i lite extra. Vi betalade (tror jag efter konsultation med min man) 110kr/pers. Man fick städa själv men det var ju inte så svårt. Jag hade gjort en underbart god chokladtårta till efterrätt och så fick vi låna bryggare och termosar där.
Nå till temat, om jag får välja så blir det schlager!!Man kan ju fixa en discolampa. Ha bordsplacering som olika schlagerår och så får alla en namnbricka med nån artist som var men det året. Lekarna kan ju oxså gå på det temat. Ang lekar tycker jag att de tips du hade några trådar upp mycket väl kan passa för vuxna oxså har själv lagt dem i "bra att ha" för kommande tillfällen. Ang lekar tycker jag att de tips du hade några trådar upp mycket väl kan passa för vuxna oxså har själv lagt dem i "bra att ha" för kommande tillfällen. Vi hade festen på vintern men om ni kan vara ute finns det ju andra saker att hitta på. Säg till isf.
Vi hade hyrt en rejäl karaeokeanläggning och den gick varm till halv sex på morgon gud va det var kul!!!Vi hyrde den på Ljudia som ligger på industrigatan. Vi var ca 30 pers på festen och då var det gott om svängrum. Så himlans bra att man inte stör någon där ute i skogen =)
Om kassan är skral kan du ju göra som jag be gästerna betala för maten och skippa andra presenter.
Hoppas att du får en kul fest!
 

Tack för dina idéer

Skrivet av  Vivi m Isak + bf 10/6
Schlagerfest verkar toppen ju... det ska spinnas vidare på...
Mat mm var också bra!
 

Artiklar från Familjeliv