Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Fest-teman!

Skrivet av moster till E+I och mamma till O+T..
min systerdotter ska bo över hos oss över sin födelsedag men vill ochså ha sin fest här nu helt plötsligt! hon har just flyttat till sthlm så hennes gamla kompisar bor här,jag förstår henne och tänker inte göra henne lessen med att säga nej,hennes mamma och pappa och lillebror bor ju oxå över här så mamman kan ju hjälpa mig,men hon är sjuk nu till på köpet,så jag tycker synd om tjejen nu,hon vill ha ett tema på sin fest,men vad?! hon har haft både tjejmiddag,barn i andra länder,disco,maskerad och laserhalls och bowlingkalas...men vanlig fest med lite mat och nån tävling och dans duger inte,Elina som hon heter är i alla fall inte bortskämd som hon låter,och jag älskar henne verkligen vad för tema?!?!?! (hon fyller 11 år)
Svar på tråden: Fest-teman!

Min tjej fyller snart 11 år

Skrivet av  Matildas mamma
Hon ska ha tjejmiddag med filmkväll.
Annars var hon inne på typ sikta mot stjärnorna. Att man skulle skriva på inbjudningskorten att man skulle välja en artist man ville vara och kanske då ta med en cd med en låt man ville framföra och så skulle de andra sätta poäng.
Spökparty/halloween har hon också haft. Bak och fram kalas. Då hade barnen kläderna ut och in eller bakocg fram på sig och så började vi med att äta glassen och slutade med att öppna presenterna (det var ett väldigt kul och uppskattat kalas)
 

haha Tack för tipsen vad roliga!

Skrivet av  Lycklig Moster!
berättade för tösen Elina nu,hon blev väldigt uppspelt över alla förslag men jag tror det där med sikta mot stjärnorna var nåt extra,tack!
 

Kul att det

Skrivet av  Matildas mamma
var något som passade. Älskar det här med kalas och är glad att jag har en dotter till att göra det med :)
Bak och fram kalas ska hon ha nästa gång och när hon är större ska hon ha Sikta mot stjärnorna
Lycka till
 

Artiklar från Familjeliv