Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Alla Halloweenälskare...

Skrivet av Petra
Jag hatar Halloween ännu mer nu -trots att jag inte trodde det var möjligt.
HELA veckan har det sprungit små blodiga vampyrer och tiggt godis här vid min dörr.

Idag -för ca 1 timme sedan- blev jag påhoppad precis utanför kyrkogården av 3 tonåringar (gissar jag) som krävde bud eller godis av mig.
Jag kom precis från mina föräldrars grav med tårarna rinnande och blev så arg på dessa typer som inte ens kan låta mig vara ifred vid denna känsloladdade plats. Visste jag vem föräldrarna var skulle jag gått hem och sagt dem ett och annat om hur FEL det är att förstöra denna Alla Helgona helgen med en massa sjuk djävulsdyrkan.

Fira Halloween, men gör det på rätt tidpunkt. 31 oktober -varesig det är helg eller söndag!!! Låt oss som har mist nära och kära få ha Alla Helgon i fred.

Svar på tråden: Alla Halloweenälskare...

Fy fan....

Skrivet av  mamma2be
så okänsligt. Hoppas du sade dom ett och annat. Här har det ringt på en hel hög med barn, jag gillar inte detta amerikanska påfund. Varför ska det komma hit för? Denna helg är till för att minnas våra kära som inte längre finns hos oss. Den är INTE till för att göda bortskämda ungjäklar....så känner JAG! Hade blivit så jävla arg om någon hade hoppat på mig när jag besökt mammas grav.

Nä fy 17. Jag sade till alla barn som ringt på idag att Här finns det inget godis. Bortskämda snorungar......Usch. Blir så upprörd å dina vägnar.

Stor KRAM till dig.
 

Åhh

Skrivet av  solblomman&victoria 040118
vad hemskt för dig. Jag förstår inte heller hela springa och knacka-dörren-prylen, men att "anfalla" dig ute låter ju fruktansvärt... Nä när de ringt på här och jag har öppnat har jag bara svarat "inget av det, tack", tycker det räcker med påskens springande.

Åhh jag vet inte vad jag ska skriva, men jag blir så himla arg när jag hör sånt här...
Hoppas det känns bättre snart!
Kram en annan Petra
 

Men jisses..

Skrivet av  Petra
vad gjorde dem utanför kyrkogården? man kan juh undra.. de visste nog va de gjorde de små snorungdommarna!
Stackare..

*tänker på dig!*

Från ännu en annan Petra!!