Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vill bara lämna mitt tips

Skrivet av Cay
Vi hade 9 års kaklas i sept och vi hade baklänges kalas och det blev så uppskattat. Ungarna är älskade det och kyssa prinsen var mkt uppskattat bland 10 st 9 åringar. Så fnittrigt och pirrigt..... Vill bara varmt rekommerndera. Allt gick baklänges från det de backade in genom dörren och fick godispåsen till maten och sitta bakofram samt att alla kläderna bakofram.
Svar på tråden: Vill bara lämna mitt tips

Snälla berätta mer om kalaset......*imt*

Skrivet av  Mysan
.
 

Kolla har!

Skrivet av  Åsa med Herman
http://www.kalastips.com/

Under "Teman" hittar du bl a Baklangeskalas!

 

Okej

Skrivet av  Cay
Inbjudan var skriven baklänges, kläder var bakofram, alla gick baklänges in, min dotter sa hej då och lämnade godispåsen, men där skulle man kunna börja med att leta efter den. Sedan hade vi första leken - kyssa prinsen och det var uppskattat, ala fick läppstift på sig och sedan hade vi målat prinsen på ett lakan, han fick heta Legolas.... rödhårig med blåa slingor... Ursöt *S*. Efter det så dukade vi fram tårtan och och lät sig väl smakas och alla satt med ryggen åt varandra och hade tallrikarna upponed. Säg ur häftigt ut. Tårtan försvann i ett nafs och nu dukades det fram plockmat, vi hade pizza som jag skärde i alånga bitar, köttbullar, gurkbitar, melonbitar och små prinskorvar. Nu kom en vilostund, vi hade lagt lite pärlor i allas godispåsar, så de fick göra var sitt armband. Alla sittandes på golvet bakofram.

Lekar, ja vi delade upp flickorna i två lag och så hade vi en ballong som inte skulle nudda golvet och inge fusk.... *S* De kämpade bra.

Ja det är väl inte så mkt mera att berätta, har kort på prinsen om du vill se och även på dukningen.

Men lyckat blev det och förstår jag det hela rätt så pratades det om det ett tag.
 

Tack *imt*

Skrivet av  Mysan
.
 

Artiklar från Familjeliv