Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Fler tvååringar! :-)

Skrivet av Sunshine m. Ludde & Alex 2 år idag!
Idag kl. 13.02 och 13.13 blev dom busiga två år! Jag tror nästan (fast bara nästan....) att dom börjat tröttna på paket nu.....dom hinner ju knappt leka med alla julklappar så är det dags för mera paket.....nja, inte för att dom sitter och gråter när dom öppnar kanske, men lite mkt blir det....Nu sussar dom helt utmattade i sina sängar och drömmer och alla BRIO tåg och tågbanor dom fått *ler*

Snart börjar dagisinvänjning och sjuksköterskeutb. för mig....herregud vad tiden går fort!!
Kram till er alla och extra stor kram till Niklas och Viktor som också blir två idag, ca fyra timmar före mina...:-)
Svar på tråden: Fler tvååringar! :-)

Grattis

Skrivet av  marikaL m fem
till småbusarna :)
Tänk att snart är mina också 2 år... tiden verkligen FLYGER iväg! (när man har roligt... eller hur det var ;))
 

Gratulerar!!

Skrivet av  Carola m Robban&Corrinda000514, och Novalie 030523:0) och två till..
Två år, jag bara skakar på huvudet åt din usla koll på hur gamla dina ungar är:0)
De föddes nyss vet du!!
De kan inte vara två¨år! Mer att jag kan gå med på att de är typ...ett år..:0)

Grattis till två vilda tvåringar!!!
Och lycka till på ssk-utb!!!!!
 

Grattis till dom också så klart! *imt*

Skrivet av  Moni m Sebastian & Felix 031231
 

Grattis till killarna!!!

Skrivet av  Anna m Klara(-99),Kalle(-02),Fredrik&Gustav(-03)
Hoppas det går bra med invänjningen och lycka till med studierna! Själv ska jag börja jobba om ett par veckor... då tar maken över lasset här hemma.
 

Storgrattis!!!!!

Skrivet av  C m födelsedagskillarna Niklas o Viktor 030103
Va spännande det måste vara att få börja plugga!
Grattis till killarna och hoppas inskolningen kommer gå bra. När börjar den?
 

Grattis..

Skrivet av  Jenni m.Anton & Kalle-01 Jesper -98
..till era stora killar!!

jag glömde berätta för dej att när jag läste till syrra så hade min bästa studiekompis tvillingar på 2 år och det gick hur bra som helst!!!!

Hon var mer effektiv än jag, inte väntade hon till sista dagarna för att läsa, hon utnyttjade dagarna när barnen var på dagis, jätteduktig var hon....

Lycka till!!!

Var ska du läsa?!?

/Jenni
 

Artiklar från Familjeliv