Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Här händer det saker

Skrivet av stina m kasper & minna 030817
och barnen börjar raskt bli otroligt duktiga på såväl att springa som att klättra, och snart nog prata (vissa saker går i alla fall att förstå, resten är bara långa haranger som i alla fall låter bra :-)
Ibland kan de leka själva i långa stunder & andra stunder/dagar måste mamma vara med och leka/gosa/busa/kela hela tiden - gör det onekligen svårt att planera men så är det väl. Tror att de kommer att gilla att börja på dagis i februari.

Är i form igen efter en tung nyårsvecka då kasper fick 3-dagars & Minna inte ville sova (mina föräldraar var borta - så vi var helt slut). Sedan mina föräldrar kommit hem har vi dock fått en massa hjälp (sedan i tisdags) & kunnat sova i kapp & inte minst hade vi en "egen" dag i lördags då vi var på centralbadet samt såg cirkus cirkör (och åt förstås) sean sov vi hos mina föräldrar medan de sov med barnen hos oss. LYX!! :-)

Nu har vi äntligen uppdaterat infot också med en lite mer aktuellt bild från början på december, tagen i Dubai strax före deras klippning nr 2 (syns, spec på minna :-) Så är nån av er nyfiken på hur de ser ut nu är det bara att kika :-)
Svar på tråden: Här händer det saker

Vilka gullungar!!!

Skrivet av  C med ilskna Viktor och Snälla Niklas
Dubai, det låter så tjusigt och mysigt och spännnade!

Men va söta de är! Och visst går det fort. Snart ska de väl ha moppe och smink... ;D
Först så tycker man inte att det går fort nog och sedan rusar bara tiden iväg!

Skönt att de mår bättre nu!
 

Vilka fina

Skrivet av  LiAg
barn du har.
Gick det bra att åka med två utomlans?
Vi har inte vågat åka utomlans ännu men så har ju också den ena ett handikapp så vi väntar nog något år till. Men jag längtar att få åka.
Titta in på mina tjejers sida när du får tid.
http://www.babyfriends.nu/LinneaAgnes
 

Men åhh...

Skrivet av  Jenny m Tyra & Melvin 030219
så fina barn ni har!

Kram
 

Artiklar från Familjeliv