Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

English speaking in Helsingborg

Skrivet av Anja and Ella (20 m)
It might be a long shot, but I wonder if there are any English speaking families on this site, that lives in Helsingborg. I´m Swedish my self, but my sambo is English and I´d love for my daguter (20 months old)to meet some new friends she can speak English to.
Svar på tråden: English speaking in Helsingborg

Not in Hbg, but

Skrivet av  Kina
in Kristianstad...maybe a bit too far away..?! :)
 

Not too bad:-)

Skrivet av  Anna med tös 01, 4+6
Hi Kina
not close enough to meet just for a cup of tea I guess:-), but its not the other side of the world either! What´s Your story... are You from Kristianstad or did You end up there because of someone else or a job or something?
 

sorry..

Skrivet av   Anja and Ella
wrong nickname:-)
 

Close to Kristianstad...

Skrivet av  Cecilia
...we live in Älmhult. I´m swedish and my husband is canadian. We have two kids 0010 and 0205(birthday´s coming up...)The oldest one speaks both english and swedish...
 

Då är

Skrivet av  Kina
våra barn lika gamla! :) Vår äldsta pratar också både svenska och engelska, ibland lite svengelska eftersom hon blandar ganska friskt...
 

Kul!

Skrivet av  Cecilia
Ibland när jag hör min man prata med min son tänker jag "hjälp..hur översätter jag detta nu..?" Jag glömmer att han förstår! När man är ute på stan och hör Mommie? Mommie? som sedan övergår i ett arg MAMMA!!! tänker man "oh shit" var det han?!! Det är ganska kul. Annars så är han jätteduktig att bara prata svenska med mig och engelska med pappa...
 

Artiklar från Familjeliv