Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Goddag Ufon!

Skrivet av Angelina
Det blev inte sâ farligt med mitt hâr! I dag ser jag ut som en vanlig person igen. Nu ska här städas och donas, Manu är ledig frân jobbet eftersom jag ska till MVC i eftermiddag. Leïla leker med Playmobil och jag tror julen ska fâ âka ut i dag, det är väl tjugondaknut pâ torsdag? Det var nâgot mer jag hade att säga men jag är senil sâ jag har redan glömt vad det var...

Ha en bra dag allihop!
Svar på tråden: Goddag Ufon!

hej vännen!

Skrivet av  Cissi NL
hann inte svara dig nedan... vilken tur att håret var bättre idag ;) Är din familj ok i Småland? Visst är det otäckt vad naturen kan ställa till med?
Själv har jag en mindre glad kille här idag! Jag vet inte riktigt vad det är med honom. Snart kommer iaf en kompis med sin dotter så vi får väl se om det blir roligare.
 

God morgon!

Skrivet av  CuP
Här är allt ok.
Har varit pà skolan 2 ggr redan. En gàng, kl 6h30 med storebror och resväskan, det var verkligen inget hjärtskärande avsked sà glad som han var...
och en gàng kl.9 med lillebror som skulle till la maternelle. Jag blev jätteglad eftersom han berättade att han fàtt en kompis i klassen över. Vi smygkikade genom fönstret och han pekade ut henne.
Hur är det med Maximo i skolan, har han riktiga kompisar? Det verkar sà svàrt för min 4-àring.
 

*vinkevink*

Skrivet av  JFR
hej kommer du i hâg mig?

Regn och rusk ...vilken dag!
Hmm..jag glömde ocksâ vad jag skulle skriva till dig!
Jo, har du nâgot tips pâ vad man kan hitta pâ en lördags kväll i Paris?
 

Leta efter vägen...

Skrivet av  mani
till Paris vet jag..
Minns att du var jättebra på det enligt rapport..
Nej, slå inte mig!
 

Goddag, Claudette!

Skrivet av  mani
Det är inget större fel att se ut som Claude Francois bara man låter bli hårtorken i badrummet!
Och du som sjunger ska kanske undvika härma honom..
Han påminde om en get i sina glansdagar!
 

Var det han som...

Skrivet av  Anna Málaga
dog av en elchock? Jag hörde att han gick ur badet för att rätta till en lampa. Och att polisen fick rädda en massa desperata tjej-fans som hade kastat sig i Seine när de fick reda pâ olyckan.
 

Just det (imt)

Skrivet av  mani
 

Hur!

Skrivet av  JaCal i CA, USA
Har man kunnat missa denna Claude helt!? Hårtork i badkaret, sjunger som en get, ser ut som en... måste kanske researcha honom lite mer... ;-)
 

vi kan nog bilda en

Skrivet av  Cissi NL
till klubb du och jag ;) jag har också missat honom helt! ska nog undersöka saken lite senare...
 

hej angelina!

Skrivet av  MIQA
du är bergis jättesöt!
Hoppas att barnen blir friska, så de inte är så hängiga när babyn kommer. Stackars maximo och hans morföräldralängtan..... Men, det skulle ju vara lika illa var ni än bodde förstås, om ni inte skulle bo precis på samma ort...
nu hoppas jag att babyn kommer snart! kram
 

Hej!

Skrivet av  Anna Málaga
Hoppas du fâr en jättebra dag. Claude Francois var ju riktigt söt, inget fel att likna honom! Men det är ju inte kul att bli kallad "Monsieur", särskilt inte när man är i nionde mânaden. Hon mâste verkligen varit trött!
Jag hâller med dig om att man inte känner igen sig när man ser bilderna frân Smâland. och är det normalt att det är upp till 10 plusgrader i januari??
 

A propå det

Skrivet av  mani
Jag blev kallad för pojken i mina unga år av en fräck äldre dam (kärring) som anmärkte på mitt korta hår och min sjömansjacka (caban var högsta modet då) och jag svarade att jag i alla fall hade inte mustasch som hom!
Tyvärr borde vi i en liten stad - Angoulême- och efter några timmar fick min far höra det!
Fast jag såg att han var ganska nöjd ändå när han reprimanderade mig.
 

Artiklar från Familjeliv