Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

ska jag eller ska jag inte...

Skrivet av MIQA
berätta för er? Tja, det är väl lika bra......inga hemlisar här inte.

Den 27 dec tog ag en hormonspruta, inför tillbakasättning av två av våra nedfrysna embryon nån gång nu fram i januari. Från och med igår skulle jag börja äta estradiol (ett hormon) - också inför den här insättningen. Sen stod det att man skulle ju ha mens ungefär på väntad dag, men den kunde vara lite annorlunda än vanligt (varför stod inte). Iallafall har jag inte fått mens, så jag ringde upp, och då ordinerades jag att göra ett gravtest imorgon. Imorgon är det 36 dagar sedan jag sist hade mens. Jag vet ju redan att det kommer att bli negativt, men, nu vet ni allafall, fast förstås, det kommer att vara negativt, det vet jag. Och jag är less på att göra gravtester, för trots attt jag nu är säker, så kan man ju inte låta bli att hoppas lite grann. Jag har haft svag mensvärk sedan den 6 januari från och till, men ingen mens. Fy vad jag är less på det här! Hmmm...nu ska jag strax gå hem och äta lunch, det är jättelungt här idag. Åsså läsa i boken jag fick när jag köpte damernas värld i sverige: Kronprinssesan, av hanne vibeke holst.
Ha det fint! ps - ni behöver inte ens hålla tummarna, för det kommer att vara meningslöst, det väntar vi med tills det blir insättning av embryona!
Svar på tråden: ska jag eller ska jag inte...

Jasâ, men..

Skrivet av  Anna Malaga
dâ hâller jag tummarna i alla fall!! Sâ det sâ!!
Sköt om dig!
 

Håller tummarna i alla fall

Skrivet av  Gunnel, Montreal
så det så!
Men jag förstår att du inte vill hoppas, sådan är jag också. Men jag håller så det knakar.
Ha en jättefin dag, Miqa, och alla ni andra också!
 

Jag slâr mig till

Skrivet av  JFR
de tvâ inläggen före mig, och jag hâller tummarna i alla fall.
En stor kram via nätet kommer här ...((((Miqa)))))).
;-) Bara sâ att du vet!
 

Kram

Skrivet av  Nettan i Kanda
och tumhållning ifall att.
Annars håller jag tummarna för embryoinsättningen!
 

Tänker

Skrivet av  Anna i Fläkten
i alla fall hålla tummarna! ¤kramar om tummarna¤
Lycka till tjejen!
 

tttmrarna hlss

Skrivet av  JaCal i CA, USA
dettt är sssvvrt att skkriiiiiva medd hårrt hllna tummmmmaaarrr!!!!

;-)

*hoppas hoppas hopppas*!
 

givetvis

Skrivet av  Cissi NL
håller jag tummarna ändå! i vilket fall som helst så är det bra övning för mig tills det är dags för embryon ;)
kram
 

med

Skrivet av  mani
och håller tummarna, fast jag korsar fingrana i stället!
 

Artiklar från Familjeliv