Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej hej alla glada!

Skrivet av Anna i Fläkten
Ny dag! Och jag har haft sovmorgon till 09.00 (pip!) Underbart! Idag känner jag mig utvilad för första gången sedan vi kom tillbaka hem från Sverige. Så skönt. Så idag blir det trädgårdsfix, lite städning och slutligen ska jag läsa igenom häftet om trafikregler i VA för att äntligen fixa körkort här.

Ha en toppendag vänner!
Svar på tråden: Hej hej alla glada!

Mysigt

Skrivet av  JFR
med sovmorgon, njut!
Ha en jättefin dag, vad skall du göra i trädgârden? Planterar du redan?
;-)
 

Nix, ska

Skrivet av  Anna i Fläkten
fixa till lite. Klippa ner vissna grenar och så. Ska spana på mina små spröda vårlökar också som nu börjar ta fart. Lite tidigt, men det går ju inte att stoppa. Skönt att vara utomhus.
 

Trädgårdsfix!

Skrivet av  Nettan i Kanda
Vad har ni för väder där nere egentligen?
*avundsjuk*
 

Har inte varit ute idag

Skrivet av  Anna i Fläkten
men igår var det T-shirtväder. Känns orättvist mot er som har så kallt...¤skickar upp lite värme till er¤...
 

åååååh

Skrivet av  Nettan i Kanda
t-shirt väder! *ännu mera avundsjuk*
Nåja, solen skiner här och det blir ljust och fint med snön så jag ska inte klaga ändå!!
 

Mmmmm

Skrivet av  JaCal i CA, USA
sovmorgon... oj oj... *minns*... ;-)

Skönt att du känner dig utvilad och skönt med bra väder. Vi har helt galet väder här - regnet fullkomligt vräker ner nu - inte lika eländigt som de verkar ha det i södra CA. Även om vi har regnkläder för att kunna gå ut så tror jag Jenny skulle blåsa bort om jag öppnade dörren nu...

Eller så är det bara en dålig (eller bra?) ursäkt för att slippa fixa i trädgården som vi också borde göra nu innan det blir typ 30 grader varmt här om ett tag.
 

Hej hej! *vinkar glatt*

Skrivet av  Cissi NL
Vad mysigt att hålla på i trädgården! Här är det lite för kallt för t-shirt!
Lycka till med körkortet!
 

Artiklar från Familjeliv