Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Brunlock (o KA)

Skrivet av Anso
Ang tråden nedan om nick
Brunlock, Jag blir verkligen JÄTTE ledsen över ditt ELAKA inlägg om att jag har spekulerat i nick o gjort påhopp. Så är det INTE alls. Jag har hängt på ett par snack som KA också varit på och känt igen nicket och ville bara varna henne - jag håller inte på att spekulera och känner mej oerhört kränkt över dina insinuationer här. Jag har inte alls gjort några påhopp - vem f*n är du att komma hit och anklaga folk sådär. Jag har kollat in här tidigare pga saker som hänt i min ungängeskrets och har samma rätt att vara här som nån annan.

KA - jag menade verkligen inte att göra dej illa- det var ren o skär omtanke men här får man visst på truten för att man bryr sej. En vänninas mor till mej som jobbar på fängelse berättade att de haft full tillgång till internet i fängelset hon arbetade på - min tanke vara bara att det där garanterat sitter pedofiler etc.

Jag blir så ledsen o kränkt över detta och ber verkligen om förlåtelse om jag sårat dej.
Svar på tråden: Brunlock (o KA)

Tillägg

Skrivet av  Anso väldigt kränkt
Brunlock - varför går di så hårt åt mej när det finns andra här Tesa nedan tex som tydligt skrev att hon trodde att det var ett sätt att samla pengar på - fattar ingenting.
 

Hej !

Skrivet av  KA (som inte gärna skriver)
Jag tog det möjligen på fel sätt men vad kan jag veta om dig ? För precis som du så riktigt påpekar, det är inte alla som är ärliga, och jag var inte säker på vad du avsåg, men nu vet jag. Däremot tror jag liksom flera, att vi som är här inne ska tänka på vad vi skriver och hur vi uttrycker det vi vill säga. Känslighet och sårbarhet är svårt att se, eller hur ?
 

jag tror

Skrivet av  Anso
att man är skyddad bara man använder ett nick här och ett annat på tex ankomstsidan. på ankomstsidan spelar det ju kanske mindre roll om man vet vem det är som skriver än här. ångrar nu att jag sa nåt överhuvud taget. reagerade bara för att våra barn är ungefär lika gamla.
kram - jag skriver inte mer här nu pga av brunlocks påhopp - blev jätte ledsen
 

Kanske

Skrivet av  Fundersam
att det är dags att vi alla här påminns om att vara försiktiga med både vad och hur vi säger saker ?!