Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Orolig (i onödan förhoppnningsvis..)

Skrivet av mamma med adrenalin i kroppen
Hej
Min son har betett sig lite annorlunda och berättat i mina öron konstiga saker nu efter de har haft få personal(även vikarier) på dagis över julhelgen.

Jag har svårt att sova och hoppas jag kan få tag på dagisförestångaren så snart som möjligt för att få lite ro.

Inget som han berättat är i sig så svårt att förklara bort, men kombinationen av sakerna och tillsammans med lite ändringar i hans beteende gör att jag inte vet vad jag ska ta mig till.

Han pratar inte rent än så det kan vara svårt att uppfatta ibland, och jag kanske har frågat någon fråga för mycket(det är så svårt att låta bli). Nu har han slutat berätta känns det som och det känns som mitt fel.

Redo att nita någon... få reda på vem och förfölja denna rejält så som man kan nu för tiden.(Åtminstone på natten när man tänker mest.)

Vad ska jag göra?

Sign "annan mamma" får väldigt gärna svara lite om hon har tid.




Svar på tråden: Orolig (i onödan förhoppnningsvis..)

Kan berätta

Skrivet av  mamma med adrenalin i kroppen
att det känns lite bättre nu. Min son verkar i alla fall må bra. Fast jag misstänker fortfarande att han varit med om något. Ska försöka få tag på föreståndaren nu när det är vardag och många kommit tillbaka.

Försöker styrka min son på de sätt jag kan men det känns svårt att veta vad bästa sättet är.Man är i alla fall inte i flodvågskatastrofen (eller känner någon(?)).Det känns i alla fall bra.


 

Tungt

Skrivet av  Linda
jag hoppas att ingenting har hänt, men är glad att du reagerar. Hur har det gått? Kram
 

Artiklar från Familjeliv