Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Skrivet av
Svar på tråden: ♥

Undrar!

Skrivet av  Mysaan med Daniel och Bäsen v.5+4
Varför är det så himla skoj och göra fyrkanter???
 

*fnissar*

Skrivet av  Makeba
fast det är ju hjärtan, då....men din webbläsare klarar väl inte av det ..och visar bara knep?
Men det är inte tillåtet att göra figurer på det sättet...saboterar, som sagts här miljontlas *hiiiimlar med ögonen* gånger.
 

*Fnissar*

Skrivet av  Mysaan med Daniel och Bäsen v.5+4
Nähä det är absolut inga hjärtan och jag vägrar härmed tro att någon ser att det är hjärtan. *pluttar med underläppen*
 

så vackra hjärtan så *retas*

Skrivet av  Makeba
små gulliga helt svart ifyllda - nästan som om det vore en speciell tangent som gav små hjärtan *ler*... din dator verkar bara säga halv-kabooom, med andra ord *skrattar* små FYRKANTER *fnissar igen*
 

Antar att ngn vill jäklas

Skrivet av  dolphin
eftersom det i detta forum flera ggr påpekats att många webläsare hänger sig om man göra dessa hjärtan mm

Inget roligt för dem som drabbas
 

*suckar*

Skrivet av  Makeba
och vem försöker du sabba för nu?..... Diskussionen har varit två gånger - låt oss slippa en tredje. Vissa läsare säger "kaboom-krasch" om du gör så.....
 

Makeba

Skrivet av  dolphin
Var det där inlägget ovan till mig ? "Vem försöker du sabba för ?" ...
 

tok, heller - ser du inte

Skrivet av  Makeba
att det inte är underordnat ditt inlägg utan svar på huvudinlägget..... Bara irriterad på den som gjorde hjärtanen då jag inte kan tänka mig att någon undgått varningarna. Inget ont om dig :-)
 

Tack tack , läste nog

Skrivet av  dolphin
lite slarvigt o såg bara din rubrik fniss ,, mm ticketack .....
 

ticke-tacke-nicka-nacke *ler mot dolphin*

Skrivet av  Makeba
g
 

Faktum är

Skrivet av  Mmaria
att jag inte läst om varningen.
Inte för att jag gjorde hjärtat, när jag försökte då alla andra försökte klarade jag det aldrig :-(

Men iaf så är det säkert någon fler än jag som inte läst att man inte bör göra hjärtan.
 

Sjunger som Kurt Olsson;

Skrivet av  Makeba
Så tar vi det igen ;-) 1,2,3 (häng med!)
(melodi vi här bak i bilen)

Kära Du! Låt dig inte irriteras, min Vän
det gör inget att du ej hört det Än
Hjärtan ej bra - för vår lilla dator -
den kan kanske säga Boom-Krasch!!!!
 

Artiklar från Familjeliv