Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ang diskussionen nedan men från ett annat håll

Skrivet av Susanne H
Det låter lite som om det bara vore killar som onanerar. Gör inte ni det också??? Jag gör det kanske 2-3 gånger i veckan och det är helt oavsett sex med min man. Jag gör det för att det går snabbt och jag blir skönt avkopplad efteråt. Jag kanske är som en kille men jag kan gå in på toa och efter 3 minuter är det klart.
Svar på tråden: Ang diskussionen nedan men från ett annat håll

Näpp

Skrivet av  Jessis
Jag gör det inte... Har aldrig gjort... Testat ett par gånger men lagt av... Det ger mig absolut ingeting så varför slösa med tid...
 

Vad ?

Skrivet av  Cecilia
Självklart, men det går i vågor. ibland flera gånger om dagen, ibland inte alls på veckor (oavsett sex med partner). Ibland t.o.m på toa på jobbet. *ler*
 

Absolut

Skrivet av  Anonym nu
Har under de flesta åren sedan jag började med sådant, onanerat var eller varannan dag, med vissa få undantag.
Och nog sjutton har det många gånger hänt på toa, men oftast bara när det inte funnits så många andra möjligheter såsom på jobbet. Hemma är det ju skönast att göra i sängen, och få ha lite mer tid på sig. ;)
 

Jag har tappat

Skrivet av  Ida & Toritrollet
all önskan till sex i alla former så jag kan nog ärligt säga att det är säkert ett år sedan sist...
 

samma här!

Skrivet av  musan
Jag onanerar ofta, ca 3-6 ggr i veckan, för att det ger mig orgasmer jag inte kan få vid samlag och det är en skön avkoppling mm mm.
 

Artiklar från Familjeliv