Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Jag vill

Skrivet av Joella
absolut ta bort mina tatueringar! Har en högt upp på axeln (fjäril) ca 3.5 x 3 cm samt en på vristen (ros) ca 5 x 2 cm. Jag gjorde demför över 10 år sedan, och har ångrat mig de flesta av de åren....jag kan inte fatta att de sitter där! Ärmlöst är helt uteslutet! Och det går ju mode i allt, även tatueringar och nu är väl inte direkt rosor och fjärilar det som man skulle välja....
Snälla ni som tagit bort era tatueringar, berätta allt om det! Var, hur, kostnad mm. Om det blir ärr efter gör inte så mycket. Främst vill jag ha bort den på axeln. Och ni som har tänkt på att tatuera er : tänk efter ett par gånger till är ett tips från mig!
Svar på tråden: Jag vill

Jo... jag gick omkring med bilder i över 2 år

Skrivet av  mammanna
innan jag skaffade mina tatueringar gick jag omkring med bilder (samma bild hela perioden, jag visste MAO exakt vad jag ville ha) i två år i plånboken. Jag ångrar INGENTING och har haft dem i 12 resp 7 år.

Kontakta hudmottagningen på ditt sjukhus eller en plastikklinik med hudmottagning.
Se gärna
www.pkc.se (eller om det är .com)
 

Tänk

Skrivet av  Joella
vad nöjd jag skulle vara om jag endast hade mina tatueringar på bild gömda i en plånbok ;-)
Skämt åsido....tack för svaret och skönt att du känner dig nöjd med dina "bilder"! Hade jag tagit samma funderare som du, hade jag inte haft mina i dag, jag hängde nog mest på för att det var poppis i min dåvarande umgängeskrets..... Tråkigt men sant....
 

Artiklar från Familjeliv