Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Man blir så besviken

Skrivet av et
Vi har precis överförts från utredningsenheten, där vi fick stanna länge eftersom sonen fick testa den nya medicinen Strattera. Så för två veckor sedan fick vi träffa den nya läkaren på BUP. Jodå, hon skulle skriva ut medicinen (på grund av sen tid hade vi inte mycket kvar). Hon/BUP-sköterskan skulle sedan skicka direkt till apoteket och jag skulle inte behöva göra någonting. Apoteket skulle ringa när det var klart. Lite lättad var jag, för det har varit så mycket strul med licensansökningsprocessen varje gång, att jag skulle slippa göra något. Men jag hör inget och när jag ringer apoteket har det inte ens kommit in något recept. Sonen behöver sin medicin för att må bra, och de har inte ens skickat in den så att processen kan börja. När väl receptet skickats kan det ta upp till en vecka.
Jag som just har börjat inse att jag måste lära mig att tagga ner, att inte bära allt på mina axlar eftersom jag blir sjuk av det själv. Men så är det väl, man ska aldrig lita på att någon gör något om man själv inte ligger i och ser till att det blir gjort.
Svar på tråden: Man blir så besviken

mdicin

Skrivet av  keringan
prova edronax det funkar för min son,efter att ha provat flera mediciner däribland ritalina
 

Artiklar från Familjeliv