Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*suck*

Skrivet av Lena å Samuel
Nu har samuel fått Magsjuckan Vi ringde barn å
dom ville ha in han med en gång .Han han sova hemma en hel v sen vi blev utskrivna*suck*Som de ser ut nu kommer han nog att koplas i dropp i natt
Svar på tråden: *suck*

Nää!

Skrivet av  ingrid
Stackars er! Vi fick vinterkräksjukan på sjukhuset när vi låg inne och Josefin var nyinsjuknad i diabetes. _Inte_ kul men det är ju rätt ställe att vara på. Hoppas att det går snabbt över och att ni snart får komma hem igen!
 

blä

Skrivet av  Lena å Samuel
Samuel har hafft den med medan vi låg innede är väll 4 v sen han hadde de *suck*
å nu har han den IGEN *suck**
 

Det är jobbigt!

Skrivet av  Karin
Jag vet hur det är. Elias första vinter (förra vintern), med diabetes låg vi på sjukhus för diverse åkommor 1 gång per mån från okt-mars. Det var den värsta vintern jag varit med om! Den här vintern har Elias immunförsvar blivit bättre och han har klarat sig från de värsta magsjukorna, så vi har inte varit på sjukhus en enda gång.
Det är påfrestande, men snart är det sommar och då blir allt mycket lättare, mindre virus och magsjukor.
Kram Karin
 

Någon tröst?

Skrivet av  my
Sedan vår kille fick sin diabetes (knappt tre år sedan) har han varit friskare än någonsin och mycket friskare än sina syskon. Så håll ut! Det blir bättre förhoppningsvis. Åtminstone blev det så för vår kille, som ständigt drog på sig infektioner före sin diabetes. Det är precis som om insulinet är någon sorts magisk medicin som motar bort alla baciller. En kollega till mig sa att det kanske har att göra med dieten (mycket frukt, grönsaker och baljväxter) Jag vet inte, men håll ut.
 

mm

Skrivet av  lena samuel
Han är hemma nu .Men är fortfarande sjuck nåja de blir bättre jag vet men men...
 

Artiklar från Familjeliv