Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Cecilia

Skrivet av Pernilla.j
TACK för de fina orden, de värmde. Ja det ska bli spännande med ny skola och nya kamrater. Jag försöker tänka positivt och lyckas ganska bra just nu.
Jag tänker mycket på er. Har ni fått tag på någon barnvakt, kunde komunen ordna något? Tycker de borde det. Det är ett stort jobb och ansvar ni har. Ni är så duktiga.

Hannahs remission är nog också slut nu tror jag, den höll i sig i över fyra år!

Många kramar Pernilla
Svar på tråden: Cecilia

Hej Pernilla!

Skrivet av  Cecilia med Tyra & Svante
Här kommer ett sent svar. Hoppas att det går bättre för Hanna i skolan nu. Läste om henens tand. Pluttan vad hon får stå ut med nu. Ge henne en kram från mig:)

Vi har dessvärre inte hittat någon barnvakt ännu. Vi kan troligen få betalt för det, men det gäller ju att hitta någon som vi kan lite på och som Tyra och Svante gillar. Diabetesteamet kunde inte rekomendera någon. Psykologen tyckte vi skulle sätta upp lappar på Karolinska och Huddinge där det utbildads systrar och distriktsköterskor. Det har vi varit på väg att göra sedan i höstas. Förstår inte varför vi inte får ändan ur, då detta ligger oss varmt om hjärtat att få liten egen tid. Innerst inne är jag så rädd att lämna dom, samtidigt som jag så gärna vill vara med Filip, gå på bio, äta ute. Min dröm är att bo på hotell:)

*kram*

Cecilia