Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej!

Skrivet av Malin
Jag tittar in ibland men skriver mer i andra grupper eftersom mitt barn har en lite mer komplex diagnos än dyslexi. Huvuddiagnosen är språkstörd med tillägget verbal dyspraxi (svårt med talljudsproduktionen). Eftersom hon även har problem med det som kallas språklig medvetenhet så har hon läs- och skrivsvårigheter. Till detta har hon en adhd-problematik. De senaste veckorna har det varit en del att göra på grund av skolstarten och sedan har jag skrivit ett överklagande till länsrätten eftersom vi vill veta om 1/2 vårdbidrag är en rättvis bedöming av det merarbete vi lägger ner. Vi har nämligen noterat att f-kassorna bedömer merarbetet väldigt olika och tänkte därför pröva beslutet i högre instans.
Svar på tråden: Hej!

Detta skulle vara ett svar till Lillemys! (imt)

Skrivet av  Malin
-
 

tack för ditt svar!

Skrivet av  Lillemys
Trevligt att nån besöker sidan!!
Är det du som är Malin som mailat mig tidigare i våras? Som bor i närheten av Lund????
Om så är fallet, skriv gärna igen om du har lust. Vi kan kanske utbyta idéer och erfarenheter.....
[email protected]
ps... föreläsning den 17,e på Lasarettet i Lund, ds.
Mvh Lillemys alias Anette
 

Jo det är

Skrivet av  Malin
jag! Jag ska försöka få iväg ett mejl inom den närmsta tiden. Det är bara svårt att få tid över till sådant när man som jag har en stor familj.
 

Malin, det är lugnt!!!!

Skrivet av  Lillemys
Du behöver inte stressa ihop något mail. Vi kan ju "prata" här på denna sidan, går ju bra!!
 

Artiklar från Familjeliv