Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

någon där???

Skrivet av sällskapssjuka Lillemys
Det är nästan alltid så väldigt tomt här.
10 dagar sen förra inlägget.
Jag undrar, är det bara jag som har behov av att skriva/fråga/svara på saker kring barn med dyslexi?
Jag trodde att denna sida kunde vara mer trafikerad med inlägg. Kanske så vi kan hjälpa varann, tipsa varann mm. Men det verkar svårt att få respons.
Jag har skrivit detta förr, jag är här nästan dagligen, men ingen annan. Jag får väl se mig om efter någon annan länk/sida/ kanske...
sällskapssjuka Lillemys
Svar på tråden: någon där???

Hej Lillemys!

Skrivet av  Malin
Jag läser då och då men har inte riktigt tid att skriva en massa. Jag har som du vet en stor familj och förutom min språkstörda dotter som har problem att artikulera talljuden, läs- och skrivsvårigheter samt en adhd-problematik är vi mitt uppe i en utredning hos autismteamet. Det är ett äldre syskon som har stora svårigheter med sociala kontakter. Sedan är jag nog lite tröttare än vanligt eftersom jag väntar barn med beräknat födelsedatum i början av februari. Jag mår bra men det tar ändå på krafterna att vara gravid. Jag ska se om jag orkar och hinner svara lite flitigare i framtiden! Vi hörs!
 

HEJ MALIN!

Skrivet av  Lillemys
Tack för ditt svar! Kul att höra ifrån dig.
Igår när jag skrev mitt inlägg så tänkte jag för mig själv att " Är den nån som svarar så är det säkert Malin"... och så blev det! *fniss*
Jag har full förståelse för att du har fullt upp, hoppas att allt ordnar sig till det bästa.
Jag önskar dig en trevlig helg och lycka till!
Lillemys
 

Artiklar från Familjeliv