Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vi åker till Sharm el Sheik på torsdag!

Skrivet av Jelena med Luna
Någon som var där nyligen eller i januari,förut!!! Vad skall jag packa för kläder för oss och barnet(16månader)
VAd skall jag tänka på var det gäller maten, speciellt för dotter(vad skall man helst undvika, för att slippa magsjukan)
Alla råd är välkomna!
TACK
Svar på tråden: Vi åker till Sharm el Sheik på torsdag!

Varma kläder

Skrivet av  Anna
Har tyvärr alltid haft dåligt väder de fyra ggr jag varit där (dec, jan). hoppas ni har bättre tur med vädret.
 

Vi ska dit...

Skrivet av  Anneli
om två veckor... Var där i fjol (5 - 11 februari). Vi hade 25 grader i skuggan varje dag. Kvällarna var varma. Så i år ska jag ha med några varma tröjor. annars e det sommarkläder som gäller såklart. Vi blev inte magsjuka den veckan vi var där. Tvättade händerna flera gånger om dagen med alcogel och tvättlappar. Hör gärna av dej när du kommer hem hur du hade det där. Vi ska bo på Hilton. Vart ska ni bo?
 

Vi skall bo på

Skrivet av  Jelena med Luna
three cormner palmyra...tror jag hotellet heter, ligger utanför Sharm el Sheik.
Tack för era svar förresten!
JAg hoppas att vi har tur med väder, men jag packar då lite långärmat!
Hör av mig när vi är tillbaka!
 

Tack tack....

Skrivet av  Anneli
kanske du har lite tips å så om hur där är nere just nu. Åker ju ganska så omgående efter att du kommit hem så det kan ju vara bra info jue...
 

Jag vet...

Skrivet av  Milo
att det var svensk sommarvärme när den är som bäst för en vecka sedan, har en kompis som kom hem brun och fin och hade haft kanon väder. Tänk på att ta med vätskeersättning till lillan utifall hon får magsjuka och att man inte ger is eller isglass av något slag.
 

Och jag åker på tisdag.

Skrivet av  Malin
Vilka reser du med? Var skall du bo? Vi åker med Apollo och bor på Hilton Sharm Dream resort i Nama Bay
 

Apollo, nu på torsdag

Skrivet av  Jelena med Luna
Vi skall bo på three corners palmyra...tror jag det heter så, utanför Sharm el Sheik. Tänk bara om vi springer på varandra där :-)

Om maken skall kolla saker på nätet någon dag så kan jag skriva till er som skall snart ner om vad vi har för väder och dyl.
 

Artiklar från Familjeliv