Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Betty har köpt boken!

Skrivet av Betty Boop
På Tradera hittade jag av en lycklig slump den omtalade boken Äntligen Rökfri av Allen Carr. Onekligen mycket tänkvärt att läsa, och jag läser och läser! Tanken är väckt, och jag är väldigt glad för detta. Jag tänker definitivt läsa ut hela boken! Hoppas att jag snart är tillbaka här på sidan! Tack för all peppning
Svar på tråden: Betty har köpt boken!

SUPERBRA!!!! IMT

Skrivet av  Huttikan
,
 

Jag också!

Skrivet av  Margut
Läste ut den på väg till jobbet i morse och är så glad!
Redan när jag läst bara ett par sidor (började i boken i lördags och har läst i lugn takt då och då) så _visste_ jag att jag snart skulle vara rökfri! Vilken härlig känsla!
Lovade mig själv att jag, när jag läst ut boken, skulle röka upp de cig jag hade kvar och sedan vara RÖKFRI. Varje cig jag har tagit sedan jag kom till jobbet har jag rökt MEDVETET och jag UPPLEVER vad giftet gör i lungorna. Det är _inte_ gott och jag ser verkligen fram emot att vara rökfri i kväll! :-)

Det "stora monstret" (hjärntvätten) började sina dödsrosslingar i samma ögonblick jag började läsa boken och det "lilla monstret" (nikotinbehovet) är snart stendött det också. Underbart!

ALLA rökare borde läsa den här boken! Vad har man att förlora? Absolut ingenting! :-)

Grattis Betty! Du kommer också att blir rökfri!
 

Åh vad härligt

Skrivet av  Betty Boop
vi kommer att få det! :-)
Boken är en sann vitamin-injektion, och har fått mej medveten om varje cig jag faktiskt röker. Håller på och läser fortfarande - hoppas att vi - Margut - kanske kan göra sällskap på vår spännande nya resa mot rökfritt liv! Och du - grattis till 4:an! Vilken duktig mamma den lilla bebisen har!
Kramar från Betty - fortfarande förfallen men på bättringsvägen....
 

Artiklar från Familjeliv