Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Svekelina!

Skrivet av artepa
Är det inte lite vågat att lämna ut sin mailadress här där alla kan läsa? Med tanke på att du är så säker på att din man inte kommer att komma på dig.
Svar på tråden: Svekelina!

Det är en anonym hotmailadress

Skrivet av  Svekelina
Min sambo läser aldrig på AFF, han är helt ointresserad av vad jag gör på nätet.
 

Har du (o)tur

Skrivet av  Thea
så får du ett email från en man och han vill prata om sin fru och hennes otrohet. Han vill diskutera med en som är i samma sits som hans fru för att bättre förstå. Ni emailar fram och tillbaka ett tag och ni har en hel del gemensamt. Ni tycker efter ett par veckor att det är lättare att diskutera ansikte mot ansikte så ni bestämmer att träffas på ett café. Väl där upptäcker ni att ni faktiskt känner varandra eftersom ni är man och hustru IRL.

 

Ja det vore

Skrivet av  Svekelina
onekligen komiskt *obs ironi*. Skulle aldrig hända då jag aldrig aldrig bestämmer träff med folk från nätet IRL. Har aldrig hänt och kommer aldrig hända. Och min sambo skriver aldrig mejl, han ringer istället.
 

Hur vet du det?

Skrivet av  Månster
Hur kan du veta vad din man gör eller inte gör, när han inte vet vad du gör och inte gör?

Har du aldrig funderat på det?

Han är ju "säker" på dig och du är "säker" på honom...
 

Du, Svekelina!

Skrivet av  Body to Body
Jag har inte haft tid denna vecka, men jag mailar dig snart igen! Det blir nog ett lååångt ett...;-)
 

Aha, Body to Body

Skrivet av  Svekelina
Varit busig kanske? Ute på dåligheter?

Mejla mig när du har tid. (Har inte kollat min hotmail på två dagar, det är ju långhelg, men då vet jag att jag inte missat ngt). Ha´t gott.
 

Till Body to Body

Skrivet av  LudvigIII
Varför skriver du så sällan? Det är säkert inte bara jag som saknar dina tankar. För ett år sedan dök du ju upp titt som tätt.
 

Nämen oj!

Skrivet av  Body to Body
Nu blir jag ju både lite lätt förvånad och smickrad, finns det nån som minns mig från "förr"?

Vad var det för ämnen som var på tapeten då? Samma som Svekelina och andra tampas med nu måhända :-)?

Friska upp mitt minne så är du rar, Ludvig...(vem du nu är :-)
 

Nämen?

Skrivet av  Body to Body
Försökte svara, men det försvann?

Försöker igen då: nu blir jag både förvånad och smickrad över att nån minns mig från "förr"......vad var det för ämnen som var på tapeten då?

Samma som Svekelina m.fl. tampas med härinne nu eller?

Frisk gärna upp mitt minne, Ludvig (whoever u are :-)...
 

Till Body to Body

Skrivet av  LudvigIII
Det går inte att svara på rätt ställe. Därför svarar jag här!

Hej Body to Body!

Tyvärr läser jag inte Svekelina, så jag vet inte vad hon tampas med. Det är ju sååå många kvinnor på ”Allt om föräldrar” att det är omöjligt att läsa alla.

Men jag följer dig! Innan jag började läsa dig tyckte jag illa om otrogna kvinnor. När du beskrev din sexuella lust i samband med ägglossning så var det omöjligt att inte vara medkännande. Idag har jag en mer nyanserad syn på kvinnlig otrohet. Jag är inte längre säker på att trogna kvinnor är bättre livskamrater än otrogna. Jag tror att det är andra faktorer som är avgörande.

Sen gillar jag när du skriver om sex. Du kan mycket!

Ludvig


 

Tack Ludvig...

Skrivet av  Body to Body
..för creden, det värmde ;-)

Men det var väl mest på Kvinna o Man jag hängde för nåt år sen? Var du också därinne och skrev? Men med annat nick va, för jag känner inte igen ditt nuvarande.
 

Hej Body to body!

Skrivet av  LudvigIII
Vad jag tyckte eller skrev innan jag fick upp ögonen för dina tankar är ointressant.

I kväll skojar jag med kvinnorna på ”Kvinna och man”. Läs gärna ”Vad är viktigast för kvinnan?”. Om du går in i debatten och ger mig beröm, så retar vi nog alltid upp någon!

//Ludde
 

Artiklar från Familjeliv