Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Det som inte får hända

Skrivet av lolly
Efter att jag och min man bestämde oss för att skiljas har vi ändå fortsatt bo ihop. Det är inte så lätt att hitta nån ny bostad i detta området liksom.

Hur som haver. jag träffar en annan man, och vi inleder ett förhållande som går ut på 1)sex 2)närhet och ömhet. Vi har haft det så underbart tillsammans, men hela tiden sagt att vi inte får bli kära i varandra eftersom det skulle komplicera allt mellan oss. Vi är vänner, vi är kk, men vi är inte ihop. Han är kär i sitt ex. Jag är bara förvirrad.

Nu är jag ju naturligtvis kär i honom. Och det gör så fruktansvärt ont! Jag vill vara med honom hela tiden. Vill prata med honom dygnet runt. Vi pratar, messar och träffas så fort vi kan, men bor man 50 mil från varann blir det svårt att ses.

Han berättar om sitt ex hela tiden, och gråter ut mot min axel. Nu har jag berättat för honom att det känns jobbigt, att jag eg inte vill höra om henne, för jag vill ju ha h onom fö mig själv.

Vet inte varför jag skriver på denna sidan. På nåt sätt känns det som "what goes around comes around". Jag sviker min man och träffar en annan som ändå inte vill ha mig. Förtjänar jag det? Ja, antagligen. Men det gör inte mindre ont för det...

Fast samtidigt vet jag att den andre mannen vill ha mig. I alla fall lite. Alltis nåt!
Svar på tråden: Det som inte får hända
Inga svar finns

Artiklar från Familjeliv