Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Otrogen mamma,

Skrivet av Svekelina
jag har faktiskt börjat sålla bland nicken för att välja vilka inlägg jag kommer att läsa. Ett utmärkt sätt att få ut det man önskar från detta forum.

Även om jag nu inte kunde låta bli att läsa debatten mellan dig och Ziggy. Men jag scrollade bara ner texten på hans inlägg då det blir för mycket upprepningar. Jag har hans åsikter klara för mig nu och respekterar dem men orkar inte debattera mer med honom.

Min affär är ett faktum och jag har bara behov av att diskutera den med dem som kan känna igen sig i MIN situation. Om man sedan varit otrogen och ångrat sig är en helt annan sak. Eller varit otrogen och ändå har en massa åsikter som strider mot mina. Fine. Jag tar gärna kritik, då jag vet att otrohet inte är socialt accepterat. Men jag är inte härinne för att gång på gång bli ifrågasatt för saker som är totalt ointressanta. En gång ja, men dessa massiva upprepningar från samma personer som kör sitt mantra om och om igen, nej tack.

Därför går jag in här då och då och läser i det tysta utan att skriva något men hojtar någon på mig så svarar jag självklart. Så jag finns här, när du vill snacka.



Svar på tråden: Otrogen mamma,
Inga svar finns